6 EFEKTĪVI vingrojumi – pildi mājās, skatoties TELEVIZORU

Bieži vien apņemšanās turpmāk cītīgi nodarboties ar sportu, ik vakaru mājās vingrot un ēst tikai veselīgu pārtiku, palēnām izzūd drīz vien pēc uzsākšanas. Pietrūkst laika, gribasspēka vai atrodas cits iemesls to nedarīt. Taču ir lietas, kuras vari darīt, kamēr skaties savu iecienīto TV pārraidi, līdz ar to nemeklējot atsevišķu treniņlaiku. 
Trenē gurnus un dibenu
Šim vingrinājumam gan būs nepieciešama lielā fitnesa treniņbumba. Kamēr skaties savu iecienīto raidījumu vai filmu, neiekārtojies ērti dīvānā ar našķu šķīvi rokās, bet šo laiku sēdi uz bumbas un lēni kusties no vieniem sāniem uz otriem, uz priekšu un aizmuguri. Vari arī uzgulties uz bumbas un lēni šūpoties turp un atpakaļ.
Izvingrini kājas
Arī kājām vingrojumi ir daudz un dažādi, taču šajā situācijā vari izmantot metodi – apgulties uz grīdas un desmit reižu cilāt kājas augšā un lejā, tad desmit reižu pievilkt sev klāt, savilktas ceļos, un tad iztaisnot uz augšu. Ja ērtāk ir gulēt uz sāniem, vingrojumus vari veikt arī ar katru kāju atsevišķi. Kājas labi trenē arī kustības, imitējot braukšanu ar velosipēdu.
Treniņš rokām
Ja tev ir vingrošanas hanteles – izmanto tās, ja nē, vari izlīdzēties ar cukura pakām, ūdens pudelēm, vai ko citu, kas sver apmēram vienu līdz pusotru kilogramu. Paņem katrā rokā pa smagumam un trenē rokas, tās taisni paceļot uz sāniem, paturi izstieptas, noskaiti līdz 5 un laid rokas lejā. Atkārto 10 reizes, atpūties un atkārto atkal.
Izmanto kāpnes
Ja tev mājās ir kāpnes – izmanto tās. Kamēr ir reklāmas pauze, raitā solī vairākas reizes kāp pa tām augšup un lejup. Tādā veidā ne tikai trenēsi sevi, bet arī reklāmas pauzes vairs nešķitīs tik garas.
Atceries par pietupieniem 
Lēnā garā veic pietupienus desmit līdz divdesmit reižu, atpūties un veic pietupienus atkal. Pietupieni labi trenēs gan augšstilbus un apakšstilbus, gan dibena muskuļus.
Liec lietā lecamauklu vai vingrošanas riņķi
Lai arī cik tas šķistu bērnišķīgi vai iekštelpām nepiemēroti, treniņi ar lecamauklu ir ļoti efektīvi un trenē dažādas muskuļu grupas – gan rokās, plecos, gan kājās, gurnos un pat viduklī. Savukārt vingrošanas riņķa griešana ap vidukli veicinās lieliskas vidukļa līnijas izveidi, trenēs gurnus un kājas, īpaši ja šī treniņa laikā nedaudz ietupsies ceļgalos.

 

 

8 komentāri
  1. Kriste 🙂
    Protams, galvenais ir gribasspēks, arī motivācija, mērķis būt veselai, radīt sevī kustību prieku!!!

  2. Piedāvāju Sibutril 15mg(Reductil analogs, Indija) un Zhen de shou 250mg(efektīgāks par lidu, 1,5-4kg nedēļā, Ķīna). Iespējama piegāde ar pēcmaksu.
    Rakstiet: [email protected]
    T:29643824

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.