10 ieteikumi, ko iekļaut IKDIENĀ, lai sevi ATTĪRĪTU

Zinām, jau zinām, ka darām pāri sev, regulāri neizguļoties, neveselīgi ēdot, lietojot alkoholu un kofeīnu saturošus šķidrumus, smēķējot, bet veselības atjaunināšanas labā darot to pašu – neko. Tāpēc mēģināsim dot pāris reāli izpildāmu ieteikumu, ko var gan atcerēties, gan arī īstenot. Tā nebūs milzīga sevis lutināšana, bet organismam vismaz kaut kas labs noteikti – padomi detoksikācijai.

Elpo lēni un dziļi. Tici vai ne, bet dziļas ieelpas caur degunu ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā palīdzēt plaušām no organisma izvadīt toksīnus. Skābeklis, ko tu ieelpo, palīdz izvadīt šīs vielas, turklāt dziļas ieelpas arī nomierina un palīdz koncentrēties. Šo organisma atpūtināšanas veidu izmanto arī jogā, veicot dziļas un garas ieelpas un izelpas caur degunu. Mājās pārmaiņus ar vienu un otru nāsi vari dziļi ievilkt gaisu un aizturēt elpu, cik spēj, šo pasākumu veicot reizes četras dienā.

Izmērcējies stiprā sālsūdenī. Ideālajā variantā vajadzētu rūgto jeb angļu sāli (Epsom) – pāris karotīšu uz vannu. Tas ir ar ļoti koncentrātu garšu, kristālisks sāls, meklējama aptiekās, kurās zāles gatavo uz vietas. Ja tā nav, vari izmantot arī parasto vai jūras sāli. Dzirdēts, ka meitenes vannā vienā reizē tad ber pat 3 kg – sāls izšķīst un nekož nevienā vietā, lai gan tā gribētos domāt. Sāls izvelk no organisma uzņemtos toksīnus, atslābina muskuļus, relaksē piekusušas kājas, novērš tūsku un stiprina locītavas, āda kļūst maigāka. Savukārt stipras koncentrācijas sāls vanniņas kājām palīdzot atbrīvoties no nepatīkamā aromāta.

Laikus aizejot gulēt, palīdzi aknām strādāt. Pētījumi ir pierādījuši interesantu faktu. Proti, aknas visaktīvāk strādā no pulksten 22:00 līdz 2:00. Tad tās izdala visvairāk vielu, kas dezaktivizī kaitīgos, dienas laikā uzņemtos sārņus. Tātad gulēt ir jāaiziet vismaz pusdesmitos vakarā, tā ļaujot aknām darīt savu darāmo. Tam arī ir savs pluss – ietaupīsies nauda, ko citkārt atstātu kādā krodziņā.

Seko Mēness fāzēm. Var jau par to pasmaidīt, bet īpaši efektīvas esot atslodzes dienas Mēness fāžu maiņas laikā. Vislielākais efekts visām minētajām nodarbēm būs dilstoša Mēness laikā. Ķermenis atdod visu lieko dilstošajam Mēnesim, tad vajadzētu veikt visu veidu sevi attīrošas procedūras. Savukārt ķermeni un ādu barojošas vielas organisms vislabāk uzsūc augošā Mēnesī. Arī dilstošā Mēnesī zaudētais svars vairs nenākot atpakaļ. Lasi arī – MĒNESS fāžu DIĒTA

Apmāni organismu – sporta zālē vai brīvdienās, izmetot riksi pa kvartālu, panāc, lai sadeg pēc iespējas vairāk kaloriju. Piemēram, vienmērīgas slodzes laikā aerobikā sadeg mazāk kaloriju nekā tad, ka ķermenis tiek paķerts uz izbrīnu. Tiek ieteikts izmantot intervāla metodi – aptuveni minūti skrien, brauc ar riteni vai peldi, cik tik ātri ir spēka, bet pēc tam to pašu dari lēnā garā, un tā minūtes desmit. Šādi apmānot organismu, tam nav iespēju adaptēties kādam noteiktam režīmam.

Greipfrūti ir labie, jo tajos daudz šķiedrvielu. Greipfrūts ir ne tikai kaloriju dedzinātājs pirms miega, bet arī palīdz zarnām attīrīties. C vitamīns, kas ir šai auglī, paātrina vielmaiņu un kalpo kā antioksidants. Jāpiebilst, ka galvenais kaloriju dedzinātājs greipfrūtā ir nevis garšīgais mīkstums, bet baltās sieniņas.

Tradicionāli – domā labas domas. Tā tu attīrīsi savu prātu. Slikts noskaņojums un raizes izraisa bioķīmiskus procesus, kas izraisa nogurumu. Iedomājies kasti, kurā sakrāmē visas nedienas, aiztaisi to ciet un domās izmet, sadedzini, iznīcini, atstājot vietu labajam.

Pareizi izsvīsti. Protams – pirts (nevis tusiņu, bet ar mērķi atgūt veselību), taču ar svīšanu nevajag pārcensties, tā ir individuāla ķermeņa reakcija. Līdz ar sārņiem, slikto omu un sviedriem izdalīsies arī liekais svars. Veseļojošajā pirtī ik pa laikam jāiet skaloties siltā ūdenī. Jāiegaumē, ka pēc tam šķidrumu nedrīkst lietot piecas stundas. Visu par pirtiņām lasi – Iešana PIRTĪ

Par atslodzes dienām speciālistiem domas dalās – tās it kā neattīrot organismu, tomēr uzlabo pašsajūtu, izvadot daudz liekā. Kā jums šķiet, kas ir jādara atslodzes dienā? Protams, jādzer tikai ūdens. Izrādās, nē. Dietologi skaidro, ka tas ir tikai viens no variantiem, jo atslodzes diena var būt arī kāda viena, veselīga produkta ēšana. Visu par atslodzes dienām lasi – ATSLODZES dienas – ATGŪSTI savu ideālo FORMU!

Sāls tīra arī no iekšpuses. Šai gadījumā noteikti būs jādodas uz aptieku pēc īstā angļu (Epsom) sāls. Tukšā dūšā no rītiem nedēļas garumā izdzer glāzi ūdens, kurā izšķīdināta ēdamkarote šā sāls. Šī ne visai garšīgā dzira būs kā magnēts toksīniem un labi iztīrīs zarnas. Jāsagatavojas arī, ka tam drīzumā sekos ūdeņaina vēdera izeja. Kad iekšpuse būs attīrījusies, vēdera izeja atkal būs normāla. Viens gan jāievēro. Tā kā šis process saistīts ar atūdeņošanos, noteikti ik dienu jādzer daudz ūdens ar citroniem vai citiem citrusaugļiem, bet šo kūri drīkst veikt tikai 2–3 reizes gadā.

Lasi arī – Organisma ATTĪRĪŠANA – kādi ir REĀLIE IEGUVUMI?

Saistītie raksti

4 komentāri
  1. Gheeee, nevaru saprast – spļaut ārā vai cīnīties un rīt nost to riebīgi rūgto greipfrūta balto sieniņu!? Starp citu, runājot par vecajiem labajiem biezpiena kārumiņiem, nesen tikai pievērsu uzmanību to kaloriskajai vērtībai, izrādās, ka, ja dienā normāls ķermenis svars 60-65kg ap 163-168cm auguma ievērojot diētu var uzņemt ap 2041kcal dienā, tad vienā dienā optimāli drīkst apēst 4-4,5 sieriņus un noteiktais limits būs jau pārsniegts. Un es vēl brīnījos, kādēļ gan liekie kg nenāk nost, ja dienā mēdzu apēst 4sieriņus un vēl dažus mazkaloriju saturošus produktus. :/

  2. Mīļo cilvēk, nezinu kā gan tu varēji ko tādu sarēķināt!? Kāruma sieriņi 100g satur ~360 kcal. Viens sieriņš sver 45g. Vienkāršu matemātisku darbību rezultātā varam aprēķināt, ka vien sieriņš satur ~160 kcal. Respektīvi 4 sieriņi satur ~640 kcal, kas nesastāda pat pusi no cilvēkam dienā nepieciešamo kaloriju daudzuma. Protams, ka tas nav nekāds diētiskais produkts, bet 1-2 sieriņus dienā var droši apēst, ja vien neieturi stingru diētu vai bez tiem neēd vēl veselu lērumu saldumu 🙂

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.