KĀDI VITAMĪNI NEPIECIEŠAMI SIEVIETEI PĒC 35, LAI SAGLABĀTU JAUNĪBU UN SKAISTUMU

https://www.bigstockphoto.com/

Sākoties gada aukstajam periodam, mūsu organismam nepieciešama papildus aizsardzība. Espati.lv noskaidroja, kādus vitamīnus vēlams lietot sievietes uzturā, lai ziemā nebūtu jāuztraucas par avitaminozi jeb vitamīnu trūkumu organismā un saglabātos laba veselība.

Ziemai atnākot, mūsu platuma grādos vairs nav pieejami sezonas augļi un dārzeņi – galvenais vitamīnu avots, kas uzturēja mūsu imūnsistēmu pavasarī un vasarā. Lai neslimojot pārciestu šos pāris sala un aukstuma mēnešus, ir iespēja savu uzturu papildināt ar dažādiem zaļumiem un žāvētiem augļiem vai izmantot aptiekās pieejamo vitamīnu klāstu.

Lai pareizi piemeklētu sev nepieciešamo vitamīnu kompleksu, pirmkārt der uzzināt kādi mikroelementi ir nepieciešami tieši jūsu organismam. Visvieglākais veids kā to noskaidrot ir nododot asins analīzes vitamīnu koncentrācijas līmeņa noteikšanai. Šis solis jums palīdzēs atklāt vai jūsu organismā trūkst kāda vitamīna un kura tieši. Mēs neiesakām skriet uz aptieku, lai iegādātos multivitamīnu kompleksu tikai viena iemesla pēc – pārmērīga vitamīnu klātbūtnē organismā var radīt lielākas veselības problēmas, nekā to trūkums. Šo faktu jums apstiprinās jebkurš ārsts – gastroenterologs.

Sievietēm pēc 35 gadiem īpaši nepieciešami tie vitamīnu kompleksi, kas nostiprina imunitāti gripas un saaukstēšanās periodā, saglabā nagu un matu skaistumu, uztur kolagēna un elastīna balansu ādā, kā arī cīnās ar nervozitāti, kas raksturīga rudens depresijai.

Saglabāsim imunitāti

Jūs noteikti esiet dzirdējuši, ka veselības saglabāšanai aukstajā gada periodā nepieciešams uzņemt papildus vitamīnu C. Lai šis elements būtu pietiekamā daudzumā, pietiek ar šiem līdzekļiem: mežrozīšu novārījuma un citrusaugļiem. Gastroenterologi nerekomendē šķīstoši C vitamīnu, kas nopērkams tablešu veidā, pastāvīgai lietošanai, jo tā sastāvā ir ļoti daudz skābes, kura var kaitēt jūsu kuņģim.

Imunitātes nostiprināšanai ārsti rekomendē sabalansētus vitamīnu kompleksus. Pēc ārstu viedokļa, viens no labākajiem šādiem kompleksiem ir “Vitiron” uztura bagātinātājs, kura sastāvā ir A, E un C vitamīni, kā arī “Multi-tabs Immuno Plus”.

Uzlabojam garastāvokli

Vitamīni mums palīdz cīnīties ar nomācošo rudens garastāvokli vai pat depresiju: komplekss Magnijs + B6 spēj novērst nervozitāti un noguruma sajūtu. Šis ir bezrecepšu medikaments, kuram nav nepieciešama ārsta recepte. Galvenais to lietot regulāri, tomēr kursa veidā.

Saglabājam jaunību

Nenoliedzami, jautājums par jaunības saglabāšanu uztrauc gandrīz katru sievieti. Par uzticamiem palīgiem šīs problēmas risināšanā var kļūt vitamīnu un minerālvielu kompleksi, kuru sastāvā ir cinks, selēns un magnijs. Tieši šie elementi uzlabo matu un nagu stāvokli, kā arī nostiprina kaulus. Pēc 35 gadu sliekšņa vēlams papildus uzturā uzņemt kalciju, jo šis mikroelements ar laiku tiek izskalots no organisma, novājinot nagus, padarot matus blāvus un kaulus trauslākus. Kolagēna rezervju uzturēšanai nenāks par ļaunu šķidrā kolagēna kurss. Galvenais, lai kolagēna izvēlē priekšroka tiktu dota tieši jūras kolagēnam ar zemu molekulāro svaru, jo tā sastāvs ir atbilstošāks cilvēka organismam. Lielu popularitāti šobrīd ir ieguvis komplekss kalcijs + D3, kas palīdz uzturēt nepieciešamo D vitamīna līmeni organismā, jo gada aukstajā periodā saules gaismas nav pietiekami daudz.

Nav komentāru

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.