5 veselīgi NAŠĶI, kuri piestāv JEBKURAI diētai

Nereti mums tik ļoti gribas iepriecināt savas garšas kārpiņas, taču sirdsapziņa neļauj – ja nu figūrai tas nāks par sliktu? Tā vietā, lai uzkrātu tauciņus ar kaitīgiem našķiem, pievērsīsimies veselīgākām alternatīvām – ievērojot mēra sajūtu, varēsim sevi droši palutināt, turklāt bez nospiedošas vainas sajūtas!

Grieķu jogurts bez piedevām. Parastā jogurta vietā, kurš ir ar saldinātājiem un mākslīgajām krāsvielām, izvēlies grieķu jogurtu bez piedevām, pašrocīgi pievienojot svaigas ogas vai augļu šķēlītes. Rezultātā uzņemsi veselīgu proteīna devu un mazāk cukura.

Sālītas, nelobītas pistācijas.

Ja kārojas ko sālītu, pievērs uzmanību saujiņai riekstu. Lai gan pistācijas kaloriju ziņā ir barojošas, tomēr tajās atrodamās olbaltumvielas un šķiedrvielas sniegs tev pilnvērtīgu un ilgnoturīgu sāta sajūtu. Tajā pašā laikā remdēsi kāri pēc sāļās garšas. Un rieksti ir labāki kā, piemēram, sālsstandziņas vai čipši.

Banāns. Ja domā par savu figūru, piesargies no banānu čipšu uzkodas – visbiežāk tie ir cepti, tātad satur piesātinātos taukus, kas gremošanas sistēmai ir īpaši nelabvēlīgi. Izvēlies svaigu banānu, kas satur vidēji 121 kaloriju, taču ir bagāts ar vitamīniem un bez piesātinātiem taukiem.

Melnā šokolāde. Kārojas šokolādes pudiņš? Pat ja uzņemto kaloriju ziņā lielas atšķirības nav, melnā/rūgtā šokolāde (kakao saturs 70%), kas darbojas arī kā antioksidants, būs veselīgāka izvēle – mazāk cukura, ogļhidrātu, turklāt daudz spēcīgāk tiks remdēts izsalkums, kas dienas laikā palīdzēs uzņemt mazāk kaloriju.

Ķirbju sēklas. Ja gribas ko pagrauzt, neizvēlies cepumiņus – arī tā saucamie diētiskie nesatur vērtīgas un veselībai vajadzīgās uzturvielas! Toties, pateicoties ķirbju sēklām, tu uzkrāsi vitāli nepieciešamos labos taukus un proteīna devu!

Saistītie raksti

Nav komentāru

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.