TOP 5 diētas 2015. gadā

Ikdienas skrējienā mēs nereti piemirstam par pastaigām, treniņiem un veselīgām maltītēm. Tikai tad, kad kleitas rāvējs vairs neiet ciet, ķeramies pie diētu meklēšanas un testēšanas! Ieskaties mūsu izveidotajā diētu TOP5, kas aktuālas šogad!

Augļu diēta. Par vērtīgākajiem augļiem uzskata ābolus, bet ideālā variantā tos sajauc salātos kopā ar citiem augļiem. Dienā ieteicams apēst 1 – 2 kg augļu. Ievērojot augļu diētu ilgāk par 2 – 3 dienām, svarīgi no diētas iziet pakāpeniski, atsākot ēst vieglus ēdienus mazās devās. 

Atslodzes dienu diēta. Cilvēkam neatkarīgi no tā, ir vai nav problēmas ar lieko svaru, katru nedēļu vajadzētu iekļaut vienu vai divas atslodzes dienas. Lūk, pāris varianti:

  • ābolu – l,5kg ābolu izdala uz 5-6 ēdienreizēm;
  • biezpiena – 400-500g biezpiena, 500g kefīra un 50g cukura izdala uz 5 ēdienreizēm;
  • kefīra – 5 glāzes kefīra izdala uz 5 ēdienreizēm.
Seksa diēta. Katra darbība seksa laikā – gan priekšspēle, gan pats sekss, sadedzina konkrētu kaloriju skaitu. Sekss lieliski pilda tādas pašas funkcijas kā sports. Viena aktīva mīlēšanās reizi var pielīdzināt 15 minūšu skrējienam. Sekss uzmundrina un ceļ pašnovērtējumu, līdz ar to arī cilvēkiem retāk veidojas ēšanas traucējumi.
 
Griķu diēta. Desmit dienas ēd tikai griķus dažādos veidos ar garšvielām, izņemot sāli. Piemēram, no rīta ēd griķu pārslas, pārējās ēdienreizēs – griķu biezputru no putraimiem. Nedrīkst ēst zaļumus un augļus.Šo diētu var ievērot arī īsāku laiku, efekts un viegluma sajūta būs jau pēc trim četrām dienām.
 
Pēc 18.00 STOP. Šai diētai nepieciešama apņemšanās neēst pēc sešiem vakarā. Tā vietā labāk dzert tēju, svaigi spiestu sulu vai negāzētu ūdeni. Tiem, kas nevar izturēt un ļoti gribas ēst, speciālisti iesaka apēst kādu svaigu augli.

Saistītie raksti

Nav komentāru

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.