9 veidi kā tikt galā ar SVĒTKU mielastu

Visiem zināms, ka atbrīvoties no liekā svara ir daudz grūtāk nekā to iegūt, turklāt laika tam vajadzēs daudz vairāk. Dietologi ir precīzi aprēķinājuši darbības, kas tev būtu jāveic, lai tiktu ar to galā.

Svētku laiks parasti ir kārdinājumu pilns. Pat paši pārliecinātākie dietomāni svētkos palaiž jostu pāris robiņus vaļīgāk un ļaujas mieloties pēc sirds patikas. Turklāt, tā nekad nav viena diena, tās ir vairākas dienas, kas reizēm var ievilkties pat nedēļā, jo visi gardumi, kas palikuši no svētkiem pāri, taču jāapēd! Lieki būtu piebilst, ka šādas brīvdienas nevar palikt bez sekām. Dažkārt vairāki mēneši pēcāk (sevišķi, ja svētki ievelkas vairāku dienu garumā) ir jāpavada sporta zālē, lai atgūtu formu. Dietologi ir aprēķinājuši, ka dažādu svētku laikā cilvēki vidēji uzņem 3-4 reizes vairāk pārtikas nekā ikdienā – aptuveni 6000 kalorijas. Vari iedomāties, kas būtu jāpaveic, lai no šīs bagāžas atbrīvotos? Mēs tev to pateiksim priekšā. Veicot vairākus eksperimentus, diētas ārsti precīzi aprēķinājuši, kas jādara, lai atbrīvotos no  svētku mielastā uzkrātajām kalorijām. Tātad …

1.    Jānoiet ar kājām 103 kilometri.
2.    75 stundas jāstaigā pa veikaliem, īsāk sakot, jāiepērkas.
3.    Jānobrauc ar velosipēdu 220 kilometri, turklāt, ievērojot vidējo ātrumu – 20km/h.
4.    Jāslido diennakts no vietas.
5.    10 stundas jāpeld
6.    Jāuzkāpj pa kāpnēm tieši 23 760 pakāpienus.
7.    29 stundas jāspēlē galda teniss.
8.    Jāsvīst uz trenažiera 12 stundas.
9.    40 stundas jānodarbojas ar seksu.

Saistītie raksti

3 komentāri
  1. Ei, nu ei, kāda vēl Sobčaka…Bet viņai laikam nebūtu jāuztraucas, kā noskriet 103 kilometri 😀

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.