10 IEDARBĪGAS patiesības par SLAIDUMU

Svara zaudēšana un tievēšana ir tēmas, kas sievietēm aktuālas vienmēr. Par to ir tik daudz runāts, dzirdēts un diskutēts, ka reizēm šķiet – mēs taču jau visu zinām. Un tomēr – ir patiesības, kas ir neapgāžamas. Un tieši tās mēs piedāvājam tev šoreiz – tie ir tie slaida auguma jeb tievēšanas triki, kas ir rezultatīvi vienmēr. Tos vēlreiz ir jāatkārto, jāatceras un jāizmanto ikdienā – tieši tik vienkārši!

Plāno ēdienkarti ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās!
Bieži dzirdēts ir ieteikums brīvdienās atļauties visu, ko sirds kārojas, jo sevi taču vajagot palutināt. Taisnība ir – sevi ir jāpalutina, un tomēr – veselīgs dzīvesveids un slaids, skaists ķermenis ir darbs 7 dienas nedēļā. Ja brīvdienās pieēdīsies tā, ka nevari pakustēt, jo zini, ka pirmdien atkal sāksi tievēt, kārotie rezultāti var arī izpalikt. Tātad – lutini sevi, bet neaizmirstot robežas!

Nelaid savu organismu uzglabāšanas režīmā!
Un te atkal – izlaist ēdienreizes nedrīkst! Tas attiecas uz brokastīm un pusdienām, arī vakariņas ir labas, bet tikai – ja tās ir vieglas. Izlaižot ēdienreizes, tu savu organismu ieslēdz uzglabāšanas režīmā, kas nozīmē – visu, ko apēdīsi vēlāk, tas taupīs un paņems sev, jo nevar būt drošs, kad atkal tiks apgādāts ar barības vielām. Šādi tu ne vien apgrūtini svara zaudēšanu, bet arī bojā savu vielmaiņu.

Padomā par vielmaiņu un uzlabo to! Vielmaiņa ir, kas tāds, ko mums vienmēr gribētos ātrāku un labāku, vai ne? Un izrādās, ka ir veidi, kā tu pati to vari uzlabot – pirmkārt, neizlaižot ēdienreizes, otrkārt, fiziski kustoties un treškārt – liekot uz šķīvja to, kas stimulē vielmaiņu. Bez zaļās tējas un čili pipariem, kas parasti minēti kā populārākie vielmaiņas stimulatori, vēl ir vesela virkne garšvielu, kas tev var palīdzēt – lasi 8 garšvielas, kas UZLABOS gan ēdienu, gan arī tavu VIELMAIŅU


Nejauc slāpes ar izsalkumu!
Šo ieteikumu noteikti esi dzirdējusi, bet – kādēļ tad to neizmanto? Kad jūti izsalkumu, izdzer glāzi ūdens pa maziem malciņiem. Nogaidi vismaz 15 minūtes. 90% gadījumu notiek brīnums – ēst vairs negribas, vai gribas ļoti minimāli. Secinājums – tavam organismam vienkārši trūka šķidruma! Starp citu, ūdens ir jāuzņem pietiekamā daudzumā ik dienu, tādējādi arī izsalkums būs retāks sabiedrotais. Lasi arī – 6 padomi, kas palīdzēs IEMĀCĪTIES dzert ŪDENI.


Nejauc izsalkumu ar nogurumu vai stresu!
Ne tikai slāpes, bet arī nogurums un stress spēj likt mums ēst vairāk. Ja esi nogurusi vai diena bijusi izteikti stresaina, nav labāka ieteikuma kā vienkārši iet gulēt ātrāk un kārtīgi izgulēties. Ja šķiet, ka ēst tiešām gribas, apēd ko ļoti vieglu vai izdzer glāzi ūdens, vai zāļu tēju ar nedaudz medus. Viss – ej izgulies! No rīta redzēsi, ka uzmācīgās domas par šokolādes tāfeli (jā – visu!) būs pagaisušas.

Šad un tad vakariņas var arī aizstāt!
Vēl viens ļoti labs veids, lai vakarā nebūtu daudz jāēd, ir vakariņas vienkārši aizstāt ar ko veselīgāku, un jā – arī interesantāku. Protams, te runa ir par labu seksu. Sekss ir veselīgs – nu kura no mums gan to nezina! Un patiesībā mēs ar šo veselīgo nodarbi, kas nāk par labu visam mūsu organismam, varētu nodarboties biežāk! Lasi arī – 5 iemesli, lai MĪLĒTOS biežāk jeb sekss ir VESELĪGS.

Uzstādi sasniedzamus un reālus mērķus!
Reizēm mērķis ielīst atkal mīļajās biksēs vai kleitā ir daudz motivējošāks, nekā sasniegt konkrētu ciparu vannas istabas svaru lodziņā. Ciparu taču neviens neredzēs, bet smuko kleitu gan! Un otrs – nav vērts dzīties pēc pašas izdomātiem standartiem, ja tie nemaz nav reāli sasniedzami. Kurš gan ir teicis, ka mums visām ir jāsver tieši 55 kilogrami? Tā nav, un nekad arī nebūs. Jātiecas ir pēc harmoniska koptēla, un tici – tam ar cipariem svaru lodziņā ir maza saistība. Lasi arī – Kā NOTIEVĒT? Skaiti centimetrus, nevis kilogramus!

Našķojies kontrolējot procesu!
Našķi padara dzīvi krāsaināku, un mūs pašas – laimīgākas. Tamdēļ našķēties drīkst, tikai, ja dara to pareizi. Piemēram, labs ieteikums ir nekad nenašķēties no uzkodu oriģinālā iepakojuma, bet gan uzservēt sev tās atsevišķā, mazā trauciņā. Tas palīdzēs nepārēsties. Izvēlies veselīgus našķus, piemēram, augļus ar kanēli, kas padarīs to garšu bagātīgu, bet tavam svaram nekaitēs. Lasi arī – 10 padomi, kas ATĻAUJ našķēties STARP ēdienreizēm.

Apbalvo un lutini sevi!
Ja esi sasniegusi savu rezultātu, tad sevi noteikti ir jāapbalvo. Kā – tas ir tavā ziņā, taču sasniegumi ir jānosvin, jo tas motivē darboties tālāk. Ja tā ir jauna kleita – lieliski, ja jauni sporta apavi – apsveicami. Tikpat labi tā var būt skaista nedēļas nogale ar mīļoto vīrieti, vai, piemēram, kādas skaistumkopšanas procedūras apmeklēšana. Galvenais – lai tu pati sev nostādi, ka šī ir balva par konkrētiem rezultātiem, ko esi sasniegusi!

Seko līdzi rezultātiem!
Ir pierādīts, ka svaru visveiksmīgāk zaudē tās sievietes, kas regulāri seko šim procesam. Taču – panākumu atslēga ir tajā, ka sekošana ir regulāra, bet nav slimīga. Tātad – svērties vajadzētu regulāri, bet ne trīs reizes dienā. Vienmēr – tikai no rīta pirms brokastīm, nekad vakarā, sevišķi pēc vakariņām. Seko savam svaram, piefiksē to, un padari par savu dzinuli sasniegt vēl labākus rezultātus!

4 komentāri

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.