Kūka, kuru DRĪKST vienmēr – vieglā SIERA kūka

Uzskats, ka kūkas ir aizliegtais auglis tievētājām, ir mīts. Piedāvājam tev iemācīties pagatavot siera kūku, ar kuru brīvdienās palutināt sevi varēs arī tās, kurām rūp slaidā līnija!

Sastāvdaļas – 100 grami cepumu (ieteicams – pilngraudu), 50 g sviesta, 300 g vājpiena biezpiena, ½ citrons, 4 olas, 200 g svaigā siera (izvēloties svaigo sieru, seko līdzi to tauku saturam, izvēlies liesāko no piedāvātajiem!), 40 g kukurūzas vai kartupeļu cietes. Kā arī – kūkas forma ar noņemamā malām.

Pagatavošana – sāc ar pamatnes gatavošanu – smalki sasmalcini cepumus. Izkausē sviestu. Cepumus vienmērīgi samaisi kopā ar kausēto sviestu. Ja masa sanāk pārāk sausa un jūkoša, lielākam mitrumam vari pievienot mazliet ūdens. Masu klāj kūkas formas pamatnē. Pēc tam pamatni ieliec ledusskapī atdzist.

Kamēr pamatne dziest, pagatavo kūkas pildījumu. To dari tā: sajauc biezpienu ar svaigo sieru (ja vēlies vienmērīgāku pildījumu, abus produktus sablenderē). Izspied citrona sulu un to kopā ar olām un ūdenī izšķīdinātu cieti pievieno biezpiena-svaigā siera masai. Vienmērīgi samaisi. Pēc tam biezpiena-svaigā siera masu lej uz sagatavotās cepumu pamatnes. Cep 180 grādu temperatūrā līdz brīdim, kad kūkai veidojas brūngana garoziņa. Pasniedz atdzesētu.

Vieglajā siera kūkā, atšķirībā no klasiskās siera kūkas, ir ievērojami mazāks tauku daudzums. Viena kūkas porcija satur aptuveni 250-300 kcal.

2 komentāri
  1. Ar cukuru viss atkarīgs no tā, kādu svaigo sieru izvēlies. Es personīgi iesaku pagaršot kūkas masu pēc sajaukšanas, jo bieži vien cukurs patiešām nemaz “neprasās”.
    Ja tomēr liekas, ka kūku gribētos saldāku, uz receptē norādīto sastāvdaļu daudzumu, vari pievienot 100-120 g cukura!
    Lai labi garšo!

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.