Karš pret 10 kg

Saņēmu drosmi – nosvēros un nomērījos. Auguma garums: 1,67. Svars: 76 kg. Internetā sameklēju veidus, kā noteikt, cik daudz ir liekā svara. Manā gadījumā jāšķiras no vismaz 10 kilogramiem.
Vadoties pēc ķermeņa indeksa tabulas, pietiktu, ja es tiktu vaļā no 6 kg, bet es atceros, ka vislabākā pašsajūta man bija tad, kad svēru 62 – 65 kg. Tātad 10 kilogramiem jāpazūd.
Protams, saprotu, ka ar skriešanu vien nepietiks, lai mērķi sasniegtu. Jāmaina ēšanas paradumi. Es sākšu ar mazumiņu – samazināšu porcijas un ierasto divu porciju vietā ēdīšu vienu. Pēc tam, kad kuņģis būs jau pieradis un neuzskatīs, ka es taisos viņu nobeigt, lūkošu, kā ēst veselīgāk.

2 komentāri
  1. Es savukart loti daudz lasiju, ka pie tievesanas tomer ieteicams est mazak, bet bizhak. Un domaju ka 1 edienreize diena – tas noteikti pa maz.

  2. Es ieteiktu samazināt porciju lielumus, bet palielināt ēdienreizes līdz piecām. Ogļhidrātu daudzumu samazināt, tikai tik cik no rīta (piem. banāns) un pirms sporta (kaut vai tas pats banāns). Pēc treniņa mazu maltīti ar olbaltumvielām. Ar skriešanu ir jāsāk, kad jūti, ka svars sāk iet nost vari arī sporta zālē vingrojumus klāt piemest.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.