Diētiskie BANĀNU un CUKINI mafini

Kristīne, 32 gadi, klientu konsultante – ļoti garšīga mafinu recepte. Gribēju parādīt, ka arī mafini var būt diētiski!

Sastāvdaļas – 12 mafiniem – 1 ½ glāze pilngraudu miltu, 1 ¼ tējkarote cepamā pulvera, 1 ½ tējkarote sodas, 1 ½ tējkarote samalta kanēļa, biezenis no 2 gataviem banāniem, 1 tējkarote kokosriekstu eļļas, ¼ glāzes medus, mazliet vaniļas cukura (vai ekstrakta), 2 olu baltumi, 1 glāze smalki sasmalcināta cukini (vidēji liela), 2 ēdamkarotes nesaldināta vai minimāli saldināta ābolu biezeņa, 1/3 glāzes grieķu jogurta, ½ glāze mazu šokolādes gabaliņu (ja vēlas diētiskāku versiju, var nelikt šokolādi).

Pagatavošana – izspiež lieko ūdeni no cukini (nosusina masu salvetēs vai dvielī – tas ir būtiski, lai mafini sanāktu). Bļodā sajauc miltus, cepamo pulveri, sodu, kanēli, noliek malā. Citā bļodā ar mikseri sakuļ banānu biezeni, kokosriekstu eļļu, medu, vaniļu un olu baltumus, līdz viendabīgai konsistencei. Pievieno cukini, ābolu biezeni un grieķu jogurtu, samaisa. Mitro masu viegli iemaisa sausajā, iecilā, pārāk sparīgi nemaisa, lai mafini būtu pufīgi. Ieber arī šokolādes gabaliņus. Masu liek mafinu formiņās un cep cepeškrāsnī uz 200 grādiem apmēram 20-25 minūtes. Vienā šādā mafinā varētu būt vidēji 160 kilokalorijas!

Projekts tapis sadarbībā ar FINN CRISP sausmaizītēm – FINN CRISP Coriander ir plānās sausmaizītes, kam pievienots koriandrs, kas piešķir maizītēm nedaudz saldenāku garšu. Pamēģini to kā veselīgu našķi vai kā desertu ar diētisku zapti vai džemu, nomēģini un atrodi savu iecienītāko veidu. Vairāk par FINN CRISP sausmaizītēm ar koriandru uzzini www.finncrisp.com

Saistītie raksti

1 komentārs
  1. Super! Lai gan nedomāju, ka jebkādi mafini ir ieteicami diētā, šos es tik un tā izmēģināšu – kā saka – vienu jau var 🙂

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.