Giorgio Armani smaržas, ko iedvesmojusi mežonīga sala

Iesākumā bija sala, tumša un mežonīga sala pret kuras klintīm nepagurstoši sitas jūras bangas. Gaismas, gaisa un ūdens pasaule.

Šajā plašajā un rāmajā vietā Giorgio Armani bauda mieru, atpūšas un uzlādējas. Brīvību mīlošais Giorgio Armani sapņo šīs ainavas iespaidus notvert smaržās, sniedzot citiem tās piesātinājumu, neparasto mirdzumu, gaisa spirgtumu, ūdens sniegto neaprakstāmo svaiguma sajūtu. Viņš vēlas "pudelītē notvert jūras gaisu"; viņš vēlas izteikt "dabas, jūras un saules mīlestību."

Ūdens un gaisma, spēka un svaiguma savienība. Pilnībā vīrišķīga enerģija, iekšējais spēks. Sāļš, jodu atgādinošs aromāts, parfimērijas pionieris.
ACQUA DI GIÒ tika izveidotas 1996. gadā – vēlāk, 2012. gadā, tika radītas ESSENZA, kam 2015. gadā sekoja PROFUMO. Šīs smaržas vīrietim ļauj caur ūdeni no jauna apzināties savu ķermeni. Jūras aromātu šķautnes risina paradoksu – tās apvieno svaigumu un spēku.

ACQUA DI GIÒ šīs sajūtas ir notvertas, aizsākot revolūciju parfimērijā: ir radīta iespēja piedzīvot viļņu svaigumu.

Jaunās sajūtas avots ir Calone. Šai sastāvdaļai piemīt spirgtas, gaisīgas šķautnes, kas nevainojami atdarina jūras notis, un saldi rūgts efekts, kas atsauc atmiņā saules sasildītas, vēl sālsūdens lāsēm klātas ādas aromātu.

Parfimērs Alberto Morillas  spēja aptvert šī savienojuma, kas pirmo reizi tika radīts divdesmitā gadsimta deviņdesmitajos gados, unikalitāti: "Līdz šim pastāvēja klasiskas smaržas, tai skaitā odekoloni, bet mēs nekad vēl nebijām strādājuši ar abstraktām un vizuālām svaiguma interpretācijām. ACQUA DI GIÒ bija pirmās šādas smaržas. ACQUA DI GIÒ no citām atšķīra pievienotais hedoīns, kam piemīt ūdens un jasmīna toņi, radot universālu, ikonisku svaigumu.”

Tik iespaidīgām smaržām bija nepieciešama vienkārša un vienlaikus spēcīga pudelīte: četrstūrains matēta stikla flakons ar metāliskas smilškrāsas vāciņu. Tīrs, nesamākslots, elegants. Vienkāršas formas un viegli matēts, it kā to būtu veidojis jūras viļņu un smilšu spēks.

Jauna vīrišķība. Deviņdesmito gadu robežas jaunās tendences. Atgriešanās pie dabas ar Giorgio Armani. Mūsdienu Apollons.

Divdesmitā gadsimta deviņdesmitajos gados tirgū valdīja sīvas konkurences gars, Giorgio Armani izvēlējās iet ceļu, ko gāja retais. Viņa skaidrais, noteiktais skats nešaubīgi tika pavērsts uz dabu, esību, iekšējo spēku.

ACQUA DI GIÒ iemiesoja jauno vīrišķības seju: mūsdienu Apollonu – dabas uzlādētu, īstu un neizskaistinātu, kurš izstaro dziļu un iespaidīgu iekšējo spēku, kas piešķir jaunu pārliecinātību un citādu auru izstarojošu jaunu skatienu.

Giorgio Armani to aprakstīja šādiem vārdiem: "Šīs smaržas ir apzinātas, pārliecinātas, tīras vīrišķības simbols. Tās simbolizē mūsdienu vīrieti, kurš meklē jaunu veidu savas iekšējās un ārējās pasaules līdzsvarošanai. ACQUA DI GIÒ saskaņo ķermeni un garu.”

Apollona tēls ir ne tikai cieņas izrādīšana atlētiska vīrieša skaistumam un pilnībai – mitoloģijā tas ir gaismas dievs. Apollons ved saules ratus un ar savu klātbūtni izgaismo Vidusjūras salas. Homērs viņu nosaucis par "Mirdzošo", savā himnā aprakstot šādi: "(..) tikmēr Apollons spēlē savu liru, iedams augstiem, drošiem soļiem, un spožums mirdz ap viņu, viņa pēdu un stingri austā tērpa atblāzma."

Giorgio Armani tīrā, vienkāršā estētika. Baltā un melnā spēks.
ACQUA DI GIÒ stāsta attēli ir ēnu un gaismu mozaīka, kas satur ikvienu baltā, melnā un pelēkā nokrāsu. Dažkārt tās ir skaidras un gaišas, bet citreiz – tumšas; tās var būt kristāldzidras vai žilbinoši spožas…

Radoša un oriģināla realitāte, kas stipri atšķiras no ierastajām, piesātinātajām krāsām, kas bieži tiek izmantotas, lai attēlotu šādu spēku un tīrību.

Leģendāro smaržu stāstu palīdzēja radīt lieliskākie fotogrāfi – Patriks Demaršeljē (Patrick Demarchelier), Herbs Ritss (Herb Ritts), Pēters Lindbergs (Peter Lindbergh), Brūss Vēbers (Bruce Weber) un Metjū Brūkss (Matthew Brookes) –, izvēloties veidot tīras vienkāršības estētiskas interpretācijas melnbaltajā tonalitātē.

Šo divdesmit gadu laikā estētiskā izvēle par labu melnajai un baltajai krāsai ir kļuvusi par ACQUA DI GIÒ pasaules atpazīšanas zīmi.

ACQUA DI GIÒ 2016. gadā: bezgalīga iedvesma. Izpaužas iekšējais sēks. Mūžīgajam ACQUA DI GIÒ ir jau 20 gadu.
Šo fenomenu, iespējams, var izskaidrot nevainojami veidotā, visaptverošu spēku izstarojošā vīrieša simbolisms: izrādītā cieņa noslēpumainajam "Vitrūvija cilvēkam", ko 1492. gadā ar spalvu uzzīmējis Leonardo da Vinči (Leonardo da Vinci).

Šis cilvēka ķermeņa dievišķās pilnības simbols bija atspēriena punkts, svinot ik katru ACQUA DI GIÒ vīrieša īpašību: līdzsvaru, spēku, mieru, drosmi.
Šīs īpašības vīrietim sniedz iekšējo spēku, ļaujot sasniegt neiespējamo, kad viņa ķermenim ir sevi jāpierāda.

ACQUA DI GIÒ vīrietis ir harmonijā ar pasauli tieši tāpat, kā viņš ir harmonijā ar sevi. No viņa staro spēks, kas ir dzimis nevis dominējot, bet gan rāmi saplūstot ar Dabu – harmoniska vienotība, starojošs iekšējais spēks.

www.giorgioarmanibeauty.com

Saistītie raksti

Nav komentāru

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.