Zīmols kā sabiedrotais?

Bieži tiek uzskatīts, ka zīmols nozīmē vien šikošanu un pārmērīgi augstu cenu, taču patiesībā tas nozīmē daudz vairāk – gan dārgāks vai mazāk dārgs, gan populārāks vai ne tik populārs, zīmols spēj palīdzēt tev atrast savam ķermenim, gaumei un maciņam vispiemērotāko apģērbu, apavus vai aksesuārus.

Laika vai pacietības trūkums apģērbu savstarpējā saskaņošanā ir visizplatītākie faktori, kāpēc cilvēki sāk iepirkties viena zīmola veikalos. Pretēji uzskatam, ka tas ir pārāk garlaicīgi, sava stila uzticēšanai vienam zīmolam varam atrast arī ļoti daudz priekšrocību: apģērbi ir jau savstarpēji saskaņoti, gan pēc stila un auduma, gan pēc krāsām konkrētas kolekcijas tēmas ietvaros, gan arī atspoguļo modernos siluetus un modes tendences.

Kā zīmols var palīdzēt veidot savu garderobi?
Atrodot sev vispiemērotāko zīmolu, tu iegūsti konkrētu uzticības garantiju – noteiktu stilu, izmantoto audumu paleti, sev vispieņemamāko kvalitātes un cenu līmeni. Viena zīmola apģērbi saglabās savu stilu gadiem ilgi – protams, ir arī izņēmumi, kad zīmola modes namā ienāk jauns dizaineris, kurš mēģinās ieviest jaunas vēsmas.

Ikviena no mums, kura pēc ilgiem pūliņiem ir atradusi savam ķermenim glaimojoša silueta perfektas džinsa bikses, apstiprinās, ka arī turpmāk iegādājas tā paša zīmola džinsa bikses, jo a) tās atbilst figūrai, b) tās ilgi valkājas, c) citu zīmolu džinsi liek figūrai izskatīties pilnīgi savādāk un sev neraksturīgi, d) tās atbilst individualitātei, e) slinkums mērīt citu zīmolu bikses, d) vēl pārdesmit citu iemeslu. Kas var būt vieglāks, kā pievilkt klāt baltu kreklu no tās pašas kolekcijas un vēl paņemt klāt rokassprādzes! Tieši kā bildē no kataloga lapas. Un mēs esam iekrituši zīmola lamatās.

Kā atrast sev vispiemērotāko zīmolu?
Lai lieki nemaldītos pa veikalu veikaliem, ir konkrēti jānosaka, kāds ir tavs stils – askētisks, moderns un pēdējām tendencēm atbilstošs, ekstravagants, konservatīvs, māksliniecisks, alternatīvs vai cits. Tad jāmeklē tieši šī stila vai to apvienojumu zīmolu veikali. Zīmola kolekcijas veido cilvēki ar noteiktu gaumi, tātad jūs varat atrast sev atbilstošu zīmolu (līdzīgi domājošu dizaineri) un papildināt savu garderobi ar šī paša stila apģērbiem. Piemēram, ja aplūkojam Galerijā Centrs pieejamo apģērbu klāstu, tad kokvilnas tuniku, kleitu un krāsainu šallīšu kā arī aktuālo tendenču piekritējas vienmēr tās atradīs veikalā Promod un Vero Moda par ļoti pieņemamu cenu. Sportiska stila pārstāves, kurām īpaši svarīga ir zema cena, apģērbu atradīs veikalā Playlife. Kvalitatīvi augstvērtīgu dabisko materiālu apģērbi brīvajam laikam vienmēr būs atrodami Marc O’Polo veikalā. Ekstravagance un izsmalcināta sievišķība valda veikalā Karen Millen, Swarovski, Shine, alternatīvā mākslinieciskā stila piekritējas atradīs sevi jaunajā veikalā Gallery. Tajā tiek pārstāvēti tādi zīmoli kā Pepe Jeans, Diesel, Madonna un mākslinieciski neatkārtojamais Desigual. Izsmalcināti dārgā sportiskā un modernā stila apģērbi atrodami veikalā Gant, bet puiciskajam askētismam vienmēr uzticīgs būs G-Star. Katram savs.

Katram zīmolam ir savi trumpji – ir sievietes, kuras ir vairākkārt pārbaudījušas un uzticas tikai , piemēram, Diesel džinsiem, Promod kleitiņām un zina, kura zīmola apavi būs viņu kājām visatbilstošākie. Ja ideja par viena zīmola izvēli visā garderobē tev šķiet garlaicīga, garderobei vispateicīgākais būs atrast šos zīmolu trumpjus, kas kļūs arī par taviem trumpjiem, un aiztaupīs lieku laika tēriņu un meklējumus turpmāk.

Lai zīmols izceltu tavu personību
Ir svarīgi, ka tu valkā zīmolu, nevis zīmols valkā tevi – apģērbam ir jāatbilst tavai krāsu un stila uztverei, jābūt ļoti ērtam un tavam dzīvesveidam atbilstošam. Noteikti meklē un nebaidies izmantot savu personību raksturojošus akcentus un aksesuārus – somas, apavus, rotaslietas, pulksteņus, lakatus, saulesbrilles vai kosmētiku (piemēram, nagu lakas toni). Un galvenais – nekad neaizraujies ar zīmoliem tikai to nosaukuma pēc.

Stiliste, GALERIJA CENTRS stila eksperte Ieva Katana

8 komentāru
  1. Man gadās izstrādāt zīmolus. Gribu piebilst pie šī raksta ka pats par sevi zīmols neko neizskata. Viss ir atkarīgs no popularizēšanas.

  2. Niks, par to jau arī runa, ka zīmols nenozīmē Gucci, Ed Hardy. Arī Promod un Vero moda ir zīmoli, bet lētāki. Tad jau, piemēram, Maybelline kosmētika arī nebūtu zīmols, salīdzinot ar Dior kosmētiku?

  3. mūsu eksteriors izsaka mūsu saturu… patiešām? modeles auguma īpašniece ietērpta D&G via Cavalli ir mīļa, sirsnīga un labestīga, bet pašadītā topiņā un SH pirktos svārkos ir dumja, neveikla neveiksminiece.
    Zimols ir jaukas lieta, bet mēs taču tērpjamies drēbēs un vēlamies izskatīties vienreizēji un neatkārtojami. Un mūsdienās ir pilnigi pieņemami miksēt stilus.
    Aizmirsīsim zīmolus un miksēsim visu, kas mums liek justies neatkārtojamai un tai pat laikā ērti!

  4. Es lieku miiksto visiem ziimoliem un standartu pakal skrejejiem.
    Diemzel ir ljoti daudzi cilveki, kas tik tadas kategorijas vien domaa – caur ziimoliem. No ta izdara secinajumus par cilvekiem, tiecas pec taa, bet beigu beigas attopas pie sasistas siles, jo mantaas laime nav. Izslimoju sho slimibu!

  5. Daudzi varbūt nezina, bet arī humpalā pirktās stilīgās lietas ir zem kāda zīmola, ar savu raksturu un dažādām stila iezīmēm. Protams, jo dažādāk, jo labāk. Kautvai H&M un Zara, Vivienne Westwood no 80-tajiem. Zīmoli nav tikai Gucci un Smucci. Un visu tomēr uzadīt nav iespējams:))

Komentēt Arta Neatbildēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.