Vēl papildinot – par acīm

Visa Tava darba diena tiek pavadīta pie datora monitora? Izlasi dažus ieteikumus kā atvieglot savu un savu acu ikdienu.
Mūsu ikdiena vairs nav iedomājama bez datora. Pie datora mūs pavadām gan darba stundas, gan brīvo laiku. Arvien biež?k pie monitora pavadītais laiks ietekmē mūsu veselību un parasti tās sūdzības par nogurušām acīm, kas ir nepareizi iekārtotas darba vietas rezultāts.

Tātad, kas būtu jāievēro, iekārtojot darba vietu, lai pēc iespējas vairāk taupītu savu vesel?bu:
1.    Attālumam līdz monitoram jābūt aptuveni 50-60cm, bet tā augšējai daļai jābūt acu līmenī vai zemāk.
2.    Monitoram jābūt viegli regulējamam.
3.    Krēslam jābūt ar regulējamu augstumu un atzveltni
4.    Apgaismojumu jāiekārto tā, lai novērstu traucējošas ēnas vai atspīdumu.
5.    Acīm ir jāļauj atpūsties. Piemēram, vari izmēģināt sekojošu vingrojumu. Turi savu pirkstu acu augstumā, skaties uz to, pēc tam pārvieto skatienu uz pašu tālāko priekšmetu istabā, tad atpakaļ uz pirkstu. Turpini apmēram divas minūtes. Pēc vingrojuma vienkārši aizver acis un atpūties. Acu atpūtināšanai noder arī bieža mirkšķināšana.
6.    Velti acīm īpašu uzmanību ziemas periodā. Ja bieža mirkšķināšana nepalīdz un acīm pietrūkst asaru to mitrināšanai, izmanto speciālus pilienus (piemēram, Visine), kas atsvaidzinās acis. Parasti sezonas simptomi ir sajūta, ka acīs grauž, vai dedzina. Ja acu pilieni nepalīdz, noteikti dodies pie ārsta.
7.    Ja Tavs darbs ikdienā ir saistīts ar regulāru un ilglaicīgu datora lietošanu, brīvajā laikā izvairies no televizora. Atpūtini savas acis un pavadi laiku brīvā dabū vai sporta nodarbībās.
Šeit espati.lv raksts, kā parūpēties par savu acu skaistumu: http://skaistumsunmode.espati.lv/index/view/id/143/Spozi-risinajumi-acu-skaistumam/

Saistītie raksti

Nav komentāru

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.