Vai SIEVIETES ir pilnīgas NEJĒGAS?

Daudz runāts par sieviešu smalkajām viltībām panākumu gūšanā dažādās dzīves jomās. Mīlas pudiņu pagatavošanu un vīriešu pieburšanas mākslu piedāvā apgūt neskaitāmi sieviešu preses izdevumi un interneta avoti… Taču izrādās, ka tieši šā iemesla dēļ sievietes vīriešu acīs par sevi radījušas diezgan nejēdzīgu priekšstatu. Vismaz tā apgalvots interneta lapā www.menarebetterthanwomen.com, ko vīriešiem izveidojis kāds Diks Mastersons…
Pēc neskaitāmiem virsrakstiem daždnedažādos sieviešu žurnālos par tēmām, kas nemitīgi atkārtojas, var spriest, ka sievietes nekam neder un visnemākulīgākās ir tieši seksā. Bieži vien sievietēm domātajā presē lasām padomus: „Kā nebūt gultā aukstai kā zivij?”, „Kā dažādot seksa dzīvi?”, „Kā novest viņu līdz neprātam 69 veidos?”, „7 populārākās pozas, kas liek vīrietim ekstāzē kliegt” utt. Vīrieši ir neizpratnē, jo šādi padomi nozīmē tikai to, ka sievietei nav absolūti nekādas nojausmas, kā to visu paveikt un realizēt, un gultā viņa ir vienkārši garlaicīga, auksta zivs.
Kādu cerības staru varētu iezīmēt fakts, ka šie žurnāli katru mēnesi tiek pirkti diezgan lielos apmēros – tātad sievietes cenšas izglītoties šajā jomā. Taču vīrieši tik un tā iebilst, ka pēc pāris mēnešiem līdzīga rakstura virsraksts atkal rotā vadošā sieviešu preses izdevuma vāku. Tātad viņas neko nav iemācījušās! Sieviešu iebildumu atspēkošanai stiprais dzimums uzdod jautājumu: „Vai esat kādreiz redzējušas vīriešu žurnālā pamācību „Kā pašam pagatavot jauku, neaizmirstamu nieciņu mīļotajai sievietei trešajā attiecību gadadienā?” vai „Kā pieburt drauga sievu?””
Vīrieši paši zina, ko vēlas sievietei dāvināt, kā viņu apmierināt un kur un kādā veidā nodarbosies ar seksu, tāpēc savos preses izdevumos dalās ar veiksmes stāstiem, smeļas informāciju par jaunumiem auto un informācijas tehnoloģiju pasaulē. 
Jā, arī vīrietis laiku pa laikam paņem rokās daiļajam dzimumam paredzētu žurnālu, bet tikai tāpēc, lai būtu informēts par to, kas sekos, ja viņa sieviete, piedūmojusi dzīvokli ar nezināmas izcelsmes austrumniecisku smaku, ieziedusies ar kodīgu mežrozīšu eļļu, tuvojas ar violetu šalli, ar kuru noteikti kaut kur kaut ko piesies vai aizsies, lai vīrietis nespētu aizstāvēties, kad pār ķermeni līs karsta parafīna lietus.
Vīriešiem šķiet interesants arī fakts, kā sievietes sev sarežģī dzīvi, mēģinot noskaidrot, kurš no astoņpadsmit tipiem ir viņas vīrietis (lempīgais, spriganais, domīgais utt.). Viņas uzskata, ka to noteikti labāk zinās kāds ikmēneša izdevums, tāpēc ar aizrautību aizpilda desmit jautājumu testu ar trim atbilžu variantiem un uzzina visu par savu sirdsāķīti. Jo viņa taču ir nejēga!
Par šo visu sievietēm, protams, būs savs viedoklis, bet rodas jautājums – ko, pie velna, šis vīrietis meklē sieviešu žurnālā? Jo kā gan citādi viņš varētu oponēt raksta autores izteiktajam apgalvojumam ceturtās rindkopas otrajā teikumā, ka vīrietim lauvam patīk ceļgalu masāža un ka visas vīriešu pavedināšanas receptes ir muļķīgas?
Sekojot žurnālu paraugam, varam ieteikt tikai vienu – pieredzes apmaiņas nolūkos ir lietderīgi ar vienu aci kontrolēt, kas notiek pretējā nometnē, jo var pienākt brīdis, kad būs nepieciešams atspēkot apgalvojumu, ka esi nejēga. Ja arī tu zināsi, kādas iekšas jāsaliek kompim vai kā sauc pasaules labāko pirmās formulas pilotu, viņš, iespējams, nebūs tik kategoriski noskaņots. Un tā jau atkal būs mūsu mazā viltība.

Saistītie raksti

3 komentāri
  1. nav skaidrs ne raksta uzstādījums, ne iztirzājums, ne nobeigums. vārdu savārstījums bez faktiem. velti iztērēts laiks lasīšanai.

  2. tainība, varēja iztikt bez optimistiski bezjēdzīgajām beigām, lai jau paliek nejēgas līdz galam.

  3. 😀 Izlasot gan šo, gan vīriešu-nīkuļu rakstu, secinu, ka mans ģimenes modelis laikam tomēr atšķiras no vidējā statistiskā, jo ar žurnāliem mēs abi neaizraujamies (vismaz mani tracina sieviešu žurnālu vienveidība un stereotipi tajos) un dažos ieradumos esam it kā mainītās lomās. Nez kādēļ, daļa cilvēku pie šiem rakstiem tā saspringst, atradās savi vājie punkti vai cita vaina?

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.