TVIRTS dibens – 5 MĀJĀS veicamu vingrojumu programmas

Stingrs, tvirts un apaļš dupsis piestāv ikvienai sievietei! Un tādu iegūt vari arī nedodoties uz sporta zāli! Piedāvājam tev 5 vienkāršas, mājās izpildāmas vingrojumu programmas, kas palīdzēs nostiprināt, tonizēt un padarīt tvirtākus dibena muskuļus, padarot apaļākas un kārdinošākas tavas aprises.

Pirmās trīs ir īsas, bet intensīvas vingrojumu programmas, kuras vēlams pielietot katru dienu (mainot variantus), savukārt vismaz 2-3 reizes nedēļā velti laiku garākajām nodarbībām, kurās vingrojumi īpaši atlasīti, lai veidota dibena muskulatūru, nostiprinātu, tonizētu un attīstītu to.

5 MINŪŠU ĪSAIS, BET EFEKTĪVAIS TRENIŅŠ – ātra, bet ļoti intensīva vingrojumu programma, kuru vari izpildīt, kad laika nav daudz!

5 MINŪŠU TRENIŅŠ DIBENAM UN KĀJĀM – ātra vingrojumu programma, kas palīdzēs nostiprināt un tozinēt kāju un dibena muskuļus, piemēram, pē ilgstošas atrašanās sēdus pozā!

5 MINŪŠU INTENSĪVAIS TRENIŅŠ APAĻAM DIBENAM – īsa intensīvā programmas, kas veidota tieši dibena muskuļiem, lai izvingrinātu un toizētu tos!

35 MINŪŠU TRENIŅŠ APAĻAM "BRAZĪLIEŠU" TIPA DIBENAM – dienās, kad laika ir vairāk, veic šo vingrojumu programmu, kas izstrādāta īpaši dibena muskuļu attīstīšanai un tonizēšanai, tā īsā laikā spēj sniegt redzamus rezultātus!

25 MINŪŠU "BRAZĪLIEŠU" TIPA DIBENA VEIDOJOŠĀ PROGRAMMA – miksē iepriekšējo vingrojumu programmu ar šo (vienreiz vienu, tad otru), lai iegūtu pilnvērtīgākus treniņa rezultātus – skaistu un sievišķīgu dibenu!

6 komentāri
  1. kamer savu dupsi uzkachaashu, tikmeer taa mode paaries un tad jau varees atkal trenneeties kaa dabuut mazu dibenu muahahahahaaa

  2. Ja sāp kājas, bet ne dibens, tātad vingrinājumu izpildīšanas tehnika nav pareiza. Un pirmie daudzmaz redzamie un taustāmie rezultāti parādās pēc 1-2 mēnešiem ar noteikumu, ka treniņi ir regulāri un pareiza ēšana.

  3. Es jau 2 gadus vingroju mēģinu dabut smukāku dupsi, bet nekā. Vēder presit es dabuju, bet dupsi ne;(

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.