STIEPŠANĀS vingrojumi – LABĀKIEM tava treniņa rezultātiem

Mūsu mērķi sportojot ir dažādi. Sievietes vēlas atbrīvoties no kāda lieka kilograma, daudzas vēlas skaistāku vidukli, gurnus, turpretī citu mērķis ir uzvarēt sacensībās. Tomēr neatkarīgi no izvēlētā nodarbību un slodzes veida stiepšanās vingrojumiem bieži vien neveltam nepieciešamo laiku un uzmanību. Bieži vien šos vingrojumus neuzskatām par pietiekami svarīgiem.

Vasarā stiepšanos ir vieglāk izpildīt un labus rezultātus vari sasniegt ātrāk, jo siltajā laikā saistaudu un muskuļu iestiepjamība uzlabojas, arī iesildīties treniņam ir vieglāk nekā ziemā, kad esam vairāk sarāvušās. 

 
Stiepšanos izpildīt regulāri ir svarīgi, jo:
• Tā tu samazināsi muskuļu sasprindzinājumu;
• Samazināsi savilktu muskuļu sāpes;
• Palielināsi kustību amplitūdu locītavās, ja to ierobežo saīsinātas muskuļu grupas;
• Uzlabosi savus rezultātus sportā;
• Izvairīsies no muskuļu sāpēm nākamajā dienā pēc kārtīga treniņa;
• Stiepšanās ir arī prātu nomierinošs process, tā palīdz relaksēties pēc treniņa;
• Stiepšanās katrā ziņā palīdzēs tev uzlabot fizisko formu un novērst traumas.
 
Kā izpildīt stiepšanās vingrojumus: 
• Katru muskuļu grupu stiep lēnām, plūstoši, nedari to asi un ar rāvieniem;
• Stiepšanās laikā elpo brīvi un mierīgi elpu neaizturot;
• Katras muskuļu grupas stiepšanas ilgums ir 10 sekundes, ja izpildi šo vingrojumu 2-3 reizes, bet 20 sekundes, ja vienu muskuļu grupu stiep 1 reizi;
• Katrā treniņā stiepšanās vingrojumiem velti vismaz 10-15 minūtes;
• Pareizi izpildot stiepšanās vingrojumus ir jābūt patīkamai, stiepjošai sajūtai, bez sāpēm.
 
Izmanto burvīgo vasaras laiku savā labā! Katru vasaras aktivitāti vari noslēgt ar stiepšanās vingrinājumu kompleksu. Ja neapmeklē sporta klubu, nevari saņemties vingrošanai mājās un lielāko dienas daļu vasarā pavadi brīvā dabā, tad stiepšanās vingrinājumi ir kā radīti Tev, tos vari veikt pludmalē vai piemājas zālienā. Lieliskas sajūtas un emocijas garantētas!

Saistītie raksti

1 komentārs

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.