Slinkums tievēt? Easy!

Ir dzīvē brīži, kad esi apņēmies no visas sirds un pagasta, ka ar šo dienu sāksi dzīvot makten veselīgi, raženi un gudri. Parasti ar rītdienu, ar 1. janvāri. Sava veida disciplinārais punkts. Bet grūti jau ir, ja tikai pats sev kaut ko nosolies. Tā pagrūtāk ir sevi sākt no rītiem modināt un uzbrēkt: neēd taču vienreiz tās bulciņas! Gribasspēks ir nepieciešams, lai to sāktu tagad un tūlīt! Tas ir vieglāk, ja nedomājot, vienkārši daram.
Ieradumu maiņa/ieviešana
Bet, ja ir tā pagrūtāk ar sevis stumdīšanu un mocīšanu, noderēs daži padomi, kas nemaz neprasa milzīgu piepūli aizvilkties līdz sporta klubam vai deju studijai (kas arī maksā).
No sliktajiem un kaitīgākajiem ieradumiem ir grūti atbrīvoties (grūtāk nekā no liekā svara vai pumpas uz deguna).
Veselībai un skaistam augumam
Diētiskā knapināšanās
Bet ir jāpiebilst, ka, ēdot ēdienu, kas satur mazāk tauku un kaloriju, nebūtu ieteicams palielināt porciju. Kuņģis ir tik liels, cik viņš ir. Turklāt tas nemazinās uzņemto kaloriju daudzumu, ja kompensēsi to ar apēsto apjomu.
Aktivitātes nav tikai sporta klubā
Daudzus no gājiena uz sporta klubu attur… kautrīgums. Sajūta, ka viņš tur neiederas. It kā uz sporta klubiem ietu tikai skaistie un slaidie! Arī sevis attaisnojošas (it kā) atrunas, ka sportam nav radīts, maz laika. Cilvēka organismam ir nepieciešama fiziska slodze. Kaut neliela. Nav jau jāizliekas par olimpisko čempioni, bet, ja netīk pasvīst sporta zālē, līdzēs kaut kas no šī:
* Pietiks ar 20-40 minūtēm jebkādu fizisku aktivitāšu 3 reizes nedēļā, lai tavas izredzes noturēt savu figūru un neiekulties veselības problēmās trīskāršotos. Tu vari lēkāt spoguļa priekšā, kāpelēt pa trepēm, 20 minūtes skriet, braukt ar riteni utml.
Fiziska slodze dod lielisku labumu tev: sniedz mundrumu un enerģiju, paātrina vielmaiņu, uzlabo imunitāti, uzlabo smadzeņu darbību, domāšanas ātrumu un reakciju, mazina stresa līmeni, palīdz uzturēt lielisku formu un cīņā pret lieko svaru. Nesāpēs mugura – jo muguras sāpes bieži rodas no netrenētas vēderpreses. Vienvārdsakot – esi kustībā un baudi dzīvi!

Saistītie raksti

8 komentāri
  1. Piemēram, es jau no jūlija dzeru 2-3 litrus ūdeni dienā…no sākuma galīgi negribējās, tagad jau pietrūks ja nedzeru..vnk sēžu pie kompja vakarā un dzeru..kad vien varu dzeru ūdeni…
    pai sevi sakārtoju- bulkām NĒ jo tas nav nekas nepieciešams..jā, dažreiz jau no ķēdes noraujos bet 2 dienu laikā esmu atpakaļ ierindā ar sevis sabāršanu 🙂
    tā kā beibes, DZERIET ŪEDENI!!!! 🙂

  2. man rādās, ka baigi gan nevajag aizrautiesar to ūdeni, 2l ir ok, bet virāk…nu nezinu. man daktere skaidroja, ka ne visiem vienādi šķidrums izvadoties, citiem uzkrājas un tad cilvēks uzblīst. Arī vakarā nevajag daudz dzert, tad var būt visādi mistiskie maisi un tā. Bet vispār pie visa var pierast. taisīju attīrīšanas kūri 13 dienas, kuru laikā sapratu, cik daudz nevajadz;igu draņķu lietojam uzturā. Pēc tam jau atkal protams, vecajās sliedēs aizgāja, jo ne vienmēr var tā saņemties ‘paštaisītu ēdienu no mājām līdzi ņemt.

  3. Meitenes, izmēģiniet sistēmu “Mīnus 60”. Iegūglojiet (labāk krievu valodā, jo sistēmas izgudrotāja ir krievu sieviete Jekaterina Mirimanova). Atradīsiet aprakstu..tūkstošiem sieviešu jau notievējušas ar šo. Tikpat vēl tievē.. Pati esmu sistēmā ļoti īsu laiku…pamazām, bet svars iet prom. Nepacietīgām šī sistēma neder!

  4. Kavitācija – bezoperācijas liposakcija, lieko tauku likvidēšana ar 54 % atlaidi!
    [cenzēts]superakcijas.lv

  5. Jā,meitenes, ūdeni vakarā tā prātīgi,savādāk no rīta būs jauki maisi zem acīm. Arī neko sāļu pirms miega nevajadzētu ēst 🙂

  6. “Protams, cilvēkam ir jālieto uzturā arī silts ēdiens.”
    hahaha kas tas par universālo likumu?? Faktus, lūdzu, studijā! hhahahhaha
    Nevajag svaidīties ar bezjēdzīgiem izteikumiem.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.