Sapnis, kuram ļauties

Kad manas nu jau otro gadu iecienītākās smaržas “Femme” no “Hugo Boss” sāka mazliet apnikt, nolēmu, ka ir pienācis laiks jaunām un mazliet spēcīgākām smaržām. Vienā dienā pamēģinot vienas smaržas, jau ceturtajā atradu tādas, kuras man šķita visnotaļ tuvas man un manai būtībai – “Fuel for life Unlimited” no “Diesel”.
Smaržu un to iepakojuma iedvesmota, nolēmu pameklēt internetā, kā Diesel šīs smaržas reklamē, un kāda varētu izskatīties sieviete, kura šīs smaržas lieto. Un lūk, pat vizuāli Diesel bija ‘trāpījis‘ man tieši sirdī – fantastisks glamūrs tā īstākajā izpratnē, jutekliskums un mežonīgums; pērles, mežģīnes un spalvas; dzīves baudīšana pilniem malkiem. Un jā, ne miņas no aizgrābtiem vīriešiem vai saldi apcerīgi romantiskām domām, kā, piemēram, megasievišķības un siltuma eksplozijas piesātinātajā smaržu reklāmā “Magnifique” no “Lancome”  – pilnīgi noteikti nē – drīzāk wild party, nekā romantisks vakars divatā….
Aizdomājos par solījumu, ko man sniedz šīs reklāmas… Un ziniet, vismaz šeit primārais ieguvums ir sajūtas – nevis redzams un taustāms ieguvums. Smaržas ir viens no retajiem produktiem, kuru reklāmas skatos ar baudu un ļauju tām sevi uzrunāt, jo tās, kā jau smaržas, patiešām runā par sapni un patiesām sajūtām, atšķirībā no kārtējā superkrēmiņa, kurš, zaigodams no žurnāla vāka kopā ar kādu fotošopētu septiņpadsmitgadīgu sejiņu sola paveikt brīnumus ar manu stresa nomocīto sejas ādu.
Savukārt savam šim smaržu sapnim es ļaujos ar baudu 🙂

Saistītie raksti

1 komentārs
  1. vnk velkos no Diesel reklāmām. un jo vairāk valstīs tās cenzē un pat aizliedz, jo vairāk arī velkos 😀

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.