Pašmasāža SLAIDUMAM – 5 lietas, kas jāzina, lai gūtu REZULTĀTU

Pašmasāža ir viens no labākajiem veidiem, kā rūpēties par sava ķermeņa skaistumu un veselību. Tas, cik produktīvs izvērtīsies rezultāts, atkarīgs no pamatzināšanām, kuras ieteicams apgūt un likt lietā, par tām – šoreiz!
 
Labums. Kad āda tiek masēta, tā attīrās no ragaslāņa šūnām, kā arī paātrinās limfas tece, tāpat tiek stimulēta tauku dziedzeru darbība, respektīvi, uzlabojas arī vielmaiņa, kas var palīdzēt cīņā ar lieko svaru un celulītu problēmzonās, izvadot organismam kaitīgās vielas, kā arī palielinot ādas tonusu.
 
Ilgums. Pašmasāžu jāveic katru dienu no 5 līdz 30 minūtēm, – viens kurss ilgst no 10 līdz 15 reizēm, turklāt vēlams to veikt stundu pirms vai pēc ēšanas. Ja masējot sajūti sāpes, tad apstājies, jo masēt drīkst tikai līdz sāpju robežai, lai pēc tam nerastos muskuļu saspringums.
 
Metodes. Pašmasāžai var izdalīt piecas pamatmetodes. Glaudīšana – iedarbojas uz centrālo nervu sistēmu, sirds un asinsvadu sistēmu, veicina limfas teci. Mīcīšana – paņēmiens, ar ko iedarbojas uz muskuļaudiem. Berzēšana – tiek masētas locītavas un saites. Dauzīšana – muskuļu tonizēšana. Vibrācija, purināšana – muskuļu atslābināšanai.
 
Virziens. Pašmasāžu jāveic limfas teces virzienā uz tuvākajiem limfmezgliem, tos pašus neskarot. Ķermeņa daļu, kas atrodas zem nabas, jāmasē virzienā uz cirkšņiem, taču daļu virs nabas – virzienā uz padusēm.
 
Secība. Paņem frotē vai lina dvieli, var arī lufas cimdiņu vai dušas birsti ar dabiskajiem sariem. Tad sāc masēt sausu ādu (dušas un ādas procedūras labāk veic pēc tam). Sāc ar gurniem un dibena rajonu. Masē pareizajā virzienā – knaibot un velkot ādu uz augšu. Centies izmasēt visas tās vietas, kur ādu var saņemt pirkstos. Izmasē kājas no ceļgala līdz augšstilba augšai un no ceļa locītavas iekšpuses līdz dibenam. Dziļi saspied ādu un pavelc to uz augšu. Vispirms jāsāk ar augšstilbu pašmasāžu, lai atbrīvotos vieta, kur pārvietot asinis, limfu un audu šķidrumu no zemākajām kājas daļām. Šādu pašmasāžu ieteicams veikt sēdus pozā, toties sēžas muskuļus un gūžas locītavas apvidu masē stāvus vai guļus. Vēderu toties masē apļveida kustībām pulksteņrādītāja virzienā.
 
 

4 komentāri
  1. Es masējos ar speciālu masāžas uzparikti, taču ar to pat ir palikuši zilumu, kur nu vēl “knaibot” un “pavelkot ādu”.

  2. Izsmeļoši! Es arī masējos ar tādu speciālu uz rokas uzvelkamu cimdu! Rezultāti ir labi – āda tiešām paliek gludāka.

  3. Noderīgi, paldies! Es jau kādu brīdi cenšos ieviest ikdienā slavenos Ziņģītes ieteikumus, bet tikai slinkums traucē 🙂

  4. Sausu ādu NEKAD nemasē, jāizmanto eļļa vai losjons. Var arī pēc dušas masēties, kamēŗ āda mitra.

Komentēt Zane Neatbildēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.