Marketinga Simpozija

Mārketings mums piedāvā lietas, kas mums nav nepieciešamas. Reiz dzirdēju šādu teicienu. Pēc vakara pavadīšanas pie TV es teiktu pilnīgi otrādi – reklāma piedāvā tik daudz opciju un vēl ar pievienoto vērtību. Piemēram, kā izrādās, lai atrastu „īsto vīrieti” Tev jālieto Blend-a-Med White balinošā zobu pasta, lai „īstais” vispār Tev pievērstu uzmanību, citādi jau ni ni nespīd. Atkal cita reklāma saka, ka visu problēmu cēlonis ir nepareizā higiēnas pakešu izvēlē, jo pareizā izvēlē nodrošinās jautrību ar draudzenēm un papildus uzmanību no apkārtējiem. Savukārt, ja izvēlēsies „pareizo” ķermeņa losjonu tevi mīlēs, lutinās un nēsās uz rokām.

Nu ko tad mēs par sevi un tikai sevi – pievērsīsimies arī vīriešu auditorijas reklāmām. Tās ir diskusijas vērtas, jo tās ir tikai taisnvirziena – sportisks, labi kopts vīrietis, brieduma gados ap 35-40, ar presi kā Švarcnēgeram (jaunībā protams). Ak dies, cik no mums reāli tādus pazīst?! Tās reklāmas tos nabaga „alus vēderus” pilnīgi iedzīs kompleksos! Bet reklāma saka, ka tikai tādi būs veiksminieki, kam viss izdosies – labs uzvalks, laba māja un smuka meitene pie sāniem, kas vienmēr viņu apbrīno …nu un cik daudz tādu sieviešu Jūs pazīstat?! Kas apbrīno vīrieti?! Jā, jā to pašu, kas krāc un izmētā zeķes un apakšbikses, un izlietnes krānu labo jau pus gadu?!

Mārketinga jeb tirgvedības speciālisti ļoti labi izprot Jūsu vajadzības, pat labāk nekā mēs paši un reklāmās skaidri pateiks, kas mums nepieciešams. Ja lietosi konkrēto veļas pulveri Tavi bērni palīdzēs tev mazgāt veļu un iesaistīsies mājas darbos, un vispār būs ļoti paklausīgi un sakopti. Nu protams ne tādi kādi redzami ikdienā. Bet to protams var atrisināt ar Kinder Pingui (tie latiņu paceļ vēl augstāk), jo tad Jūsu vīrs darīs mājas darbus Jūsu vietā! Un kā pateicību vajadzēt tikai barot viņu ar Kinder Pingui – neko citu viņam nevajadzēs!

Var jau būt, ka kāds tic, ka mūsu problēmas tiks atrisinātas ar higiēnas pakešu izvēli vai 7 skūšanās zobeniem, vai ka laimes formula slēpjas spīdīgos un koptos matos. Es visnotaļ iesaku vērot reklāmas un censties izprast vēstījumus, ko tās nes. Šī ir mana recepte kā uzlabot garastāvokli vērojot reklāmas pauzes.

 
5 komentāru
  1. 80/20 🙂 Tie 20% arī būs tie, kas pasmaidīs.
    Paldies par lasāmvielu 🙂

Komentēt Saulcerīte Neatbildēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.