Louis Vuitton atzīts par dārgāko luksusa zīmolu pasaulē

Pēc aģentūras Interbrand pētījumiem, Louis Vuitton atzīts par dārgāko luksusa zīmolu pasaulē, kura noteiktā vērtība ir $21.6 miljardi. Par gandrīz trīs reizes mazāku summu novērtēts otrās vietas ieguvējs Gucci – $8.24 miljardi. Pēc speciālistu domām, 2009. gada krīze var samazināt kompāniju vērtību par 5-30%.

Aģentūra Interbrand dārgāko luksusa zīmolu sarakstu sastāda pirmo reizi. Lai aprēķinātu zīmolu vērtību, autori ir analizējuši kompāniju un īpašnieku finansu informāciju, zīmolu tirgus daļas un patērētāju attieksmi pret tiem. Par pašu dārgāko atzīts Louis Vuitton ($21,6 miljardi), otro vietu ieņem Gucci ($8,24 miljardi). Pārējās Top5 vietas savā starpā dala Chanel ($6,355 miljardi), Rolex ($4,9 miljardi), un Hermes ($4,57 miljardi).

Iepriekš tika uzskatīts, ka premium klases zīmoliem ir imunitāte pret ekonomikas lejupslīdi, tomēr pašreizējā recesija ietekmē arī tos. Pēc MasterCard datiem, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, šī gada novembra mēnesī luksusa priekšmetu tirdzniecības apjomi ASV ir kritušies par 24.4%, bet oktobrī – par 20%.

6 komentāru
  1. Man jau liekas, ka šitam te jābūt tikai loģiski. Krīze jau nepiemeklē tikai tos nabadziņus, kuri šitajās bodītēs nesper ne kāju. Un vispār nesaprotu tās, kurām dzīves mērķis ir pie melnās un brūnās birkin somas dabūt vēl sarkano un balto 😀

  2. Cik es saprotu, tad neko daudz es nejēdzu no somām, bet šitā brenda tašiņas ir diezgan nesimpātiskas pēc skata. Savukārt biznes pirmsākumos vecaistēvs Vuittons ražoja ari raksladuškas, tās gan pēc skata bija gaumīgas, bet škiet diezgan neērtas 🙂

  3. man pilnīgi pie kājas, ar kādu tašu zaķis staigā. dažreiz liekas, ka šito lietu dēļ jūs galvu kaut kur iespiedušas. A tā dāma bildē tā neko;)

  4. Izraisa smaidu, kad luksusa dzīvi baudīt gribētājas ar kāda zīmola somiņu rokā kāpj sabiedriskajā transportā. Varbūt krāj nākamajam premium klases pirkumam? 🙂

  5. Ar zīmolu somiņām taču ir atļauts braukt arī sabiedriskajā transportā.Tas taču nenozīmē,ka tikai ar Porche jābrauc 😉

  6. Nu mani nekad personigi nav ipasi piesaistijusas exkluzivas preces-neredzu nekadu baigo jegu izmest lielu naudu par kaut kadu sominu…

Komentēt pujats Neatbildēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.