Lai ko es darītu, nekas nepalīdz!!!

Salasījos visādus forumus internetā un nu mana sirds ir pilna. Tik daudz tekstu par to, ka sievietes nespēj notievēt, lai ko darītu. Sak, izmēģināju visādas iespējamās diētas, vingroju, ievēroju veselīgu dzīvesveidu, bet svars kā nekrītas, tā nekrītas… Tik bieži dzirdēts, vai ne?

Pastāstīšu jums lūk, ko. Vēl pirms gada nevarēju iedomāties, ka varētu svērt 55 kilogramus, jo tad valkāju XL izmēra apģērbu un svēru 80 kg. Nekad neesmu bijusi īpaši tieva, taču skaidri zinu, kā šos 80 kg dabūju. Jūs taču ziniet, cik garšīgi ir cepti kartupeļi ar vistas fileju. Makdonalds vai XL Pelmeņi četros no rīta pēc pāris kausiem alus. Sākumā šķiet, ka pie visa vainīgas drēbes, kuras sarāvušās. Pēc tam tu pamani, ka kļūst grūti noliekties, lai uzvilktu zābakus. Tad tu vairs nevari sev nopirkt garos ziemas zābakus, jo stulmos tie vienkārši netaisās ciet. Fotogrāfijās, apskatot sevi, ieraugi ko jaunu – dubultzodu, arī acis šķiet palikušas mazākas.

It kā ļoti gribas pret to cīnīties, bet… Uzsākot diētu, jau trešajā dienā to pārtrauci, jo reiba galva. Skriet pa parku? Nu nē, tak negribas izskatīties pēc ķēma! Sporta klubs – jā, tas der. Ilgs laiks paiet, kamēr nopērc sev treniņtērpu, botas un izvēlies īsto abonementu. Bet uz turieni aizejot, jau nākamā bēda – īsti nesanāk izpildīt visus vingrinājumus, kā gribētos un arī trenere nav iejūtīga. Un svars arī nekūst kā sniegs pavasara saulītē. Un pēkšņi tu sevi pieķer, ka jau divas nedēļas neesi vairs sporta klubā bijusi…
Tā arī rodas šie tik bieži dzirdētie stāsti “Lai ko es darītu, nekas nepalīdz!!!” Jā, sporta klubā ir būts, diēta arī ievērota. Ir pat izlasītas pāris grāmatas un interneta lapas. www.dieta.lv jau pazīstama kā dzimtās mājas.

Ziniet? Es šo stāstu no savas personīgās pieredzes. Tikai tad, kad patiešām šķita, ka varu sevi norakstīt un turpināt dzīvi viena ar kaķi vienistabas dzīvoklī guļamrajonā, es sapratu, ka pienācis laiks saņemties. Pierakstījos un sāku apmeklēt dietologu, izvēlējos sporta zāli, kuras trenere saprata manas vajadzības. Krīzes brīžos runāju ar dietologu kā ar psihologu. Par katru mazo sasniegumu apbalvoju sevi ar kādu skaistumkopšanas nieciņu.

Tāpēc sievietes mīļās, beidziet vienkārši mānīt sevi un sāciet kaut ko darīt. Godīgi aprunājaties ar sevi un izdomājat, ko varat darīt, ko gribat sasniegt un ar ko vajadzētu sākt. Nav iespējams būt slaidai un skaistai mēneša laikā, pēc tam turpinot rīt ceptus kartupeļus. Un nav iespējams nenotievēt, ja tu patiešām to vēlies!

14 komentāri
  1. Tieši tā, muļķības, notievēt var 90% sieviešu. Arī es cinos ar apņemšanos, bet nu jau ir galējais variants, vairs sev nemaz nepatīku, tāpēc viss, attaisnojumu vairs nav.

  2. nu sorry.
    dietas- esmu samociijusi savu kungi un asinspiedienu, kaa rezultaataa iedziivojos ar trusu bariibu giibonjos.
    makdonalda paartiku savu muuzu neesmu eedusi un negrasos! fui.
    braucu aktiivi ar velosipeedu, diemzeel svarus cilaat un ardiities pa zaaliiti vairs nevaru, jo mugurkauls bojaats.
    un? sveru 75 KG, labi zinot, ka savi 10 ir lieki.
    tad iesakiet ko dariit?
    dzert teejas? ( daru)
    dzert hormonu tabletes? nekad nelietoju un negrasos.
    citi carianti?

  3. Nu tad tu esi tajos nelaimīgajos 10%, kuras svaru nevar nomest veselības problēmu dēļ un tāpēc, ka esi sajājusi savu vielmaiņu un kuņģi. Diēta jau nenozīmē badošanos, mēs vienmēr visu gribam panākt 5, 10 vai 13 dienās vai augstākais 2 nedēļās, bet principā normāli ir nomest pusgada laikā kādus 10 kg vai pat mazāk.

  4. jauks rakstinjsh 🙂
    Varu piekrist – notieveet var gandriiz visi, ir tikai jaatrod pareizais veids. Es kadreiz sveru 72, bet tagad 55. Ka es to panacu? Gaju uz zaali, braucu ar riteni simtus kilometrus, badojos un nekaa. Viss saaka iet uz labo pusi tikai tad, kad es saaku eest PAREIZI – daudz, bet daudzveidiigi, daudz daarzenju un graudaugu. Saku atklaati – biju Svara veerotaajos. Uz mani tur skatiijaas kaa uz diivainu, jo man bija TIKAI 72 😀 bet tas patiesaam paliidzeeja – organismam patika tieshi shaadas izmainjas – uzturs tieshi taads, kaa to maaca skolaa uztura piramiidaa. Nevajag mesti plinti kruumos, bet atrast sev piemeerotaako veidu – aizmirstiet badoshanaas un aabolu dieetas – taa mees daraam paari pashas sev. Veiksmi! 🙂

  5. ar svara veerotaaju pulciniem arii jaauzmanaas. studeeju kopaa armeiteni, kas jau kluva apseesta vienkaarsi sava svara peec. taa slimiigaa punktu skaitiisana jau saaka tracinaat. cilveeks vienkaarsi sabojaa prieku gan sev, gan citiem paniski skaitot punktus un ” baazoot sejaa to citiem” . brrrr… daudz ko nosaka ne tikai pareiza essana, bet pareiza attieksme pret dziivi kaa taadu.

  6. Atzīstos, esmu apsēsta ar svara un uztura jautājumiem. Šobrīd esmu pamatīgā bedŗē, no kuras mēģinu izrausties – ne ar vienu vairs nerunāju par šo jautājumu, jo esmu tik daudz apsmieta, apcelta un pat kaunināta par to, ka neēdu “normālu cilvēku pārtiku”, ēdu par maz, ēdu ne to, ne tā utt… Gribēju būt iederīga un normāla, pierādīt citiem, ka varu ēst tā kā viņi, bet tagad pati jūtos nelaimīga, jo visi mani gadus ilgie pūliņi pēc skaista un slaida ķermeņa ir pagaisuši kā ziepju burbuļi.. Un otreiz saņemties jaunam sākumam ir tik sasodīti grūti…

  7. Superiiga attieksme 🙂 Katrs pats ir savas laimes (svara :D) kalējs 🙂
    Arī es esmu par aktiivu dziives veidu un viss buus labi 😉
    Lai veicas!

  8. tā ir kā sērga…esmu gan svara vērotāju ilgadēja biedre…dažādu diētu “eksperte”…kas no tā visa beigās sanācis – divus gadus man ir bulīmija!

  9. bet var buut vienkaarsi ir jaasaak sevi miileet?
    ko dod tas ” piedziitais” augums, ja iekseeji juutatues skauztas un apdaliitas? kuraa briidii mazaa celuliita kaartinja kluvusi par globaalu noziegumu… tik taal lai ne tikai izpirktu kosmeetiskos kreemus, bet ar pirkstu mutee seedeetu sevi mokot un tad mirkt asaraas?
    kuraa briidii liekais taukuminsh kluvis par sabiedriibas apsmaida objektu un nelaimes ceeloni?
    kuraa briidii tas viss licis attiistiities kimikaalijaam un farmaacijai tik taalu, ka cilveeks meegina savi destruktiivi sagraut, lai veelaak kaa kluciiti sabuuveetu Baarbijas formaas?

  10. Mums jādara viss tas pats, kas iepriekš: jāplāno budžets, jāmāca bērniem lasīt un rakstīt, jāiet uz darbu… Bet savā iekšējā būtībā mums jāmeklē atbalsta punkts – „kādēļ es dzīvoju, kāpēc es tā daru“?
    Lūk, viss tas pats, bet savadāk. Kā tajās dienās, kad sieviete sajūt, ka gaida bērnu, un viņas dzīve tiek piepildīta ar pilnīgi citu jēgu. Vīriešiem, protams, grūti to iedomāties – tad teiksim, kā vīrietis, kurš iemīlējies un vēlas ziedot visu sevi, pēkšņi to izprot un vienā mirklī visa viņa dzīve pārvēršas.
    Nevajag domāt, ka kaut kas atnaks, palidzes un atrisinās mūsu problēmas…jāsaprot problēmas celoni – ja gava un kunģis p[iepildas vienlaicīgi, un ka vienu velmi nomaina cita….Jāpadoma…kāpēc esi cilvēks, nevis cūka un kāpēc esi šeit? daudzie no mums uzdod sev jautājumu – Kāpēc es dzīvoju?

  11. Ak ,Jel! ko var čīkstēt.. ja nepatīk liekās riepiņas ,tad neēdat saldumus un kustaties.. vnk disciplīnu 😉

  12. Vienu man gribās piebilst, svaram nav ne kādas nozīmes! Apkārtmēram! Jo muskuļi, kā mēs zinām ir smagāki par taukiem, un tas ir tikai normāli, ja piemēram pēc kāda trenēšanās laika, tu redzi, ka svars nekrītās, jo trenējoties palielinās muskuļu masa un samazinās tauku masa. Nav ko būt apsētās ar savu svaru, katram tas ir individuāls, apkārtmērs, tas kurš visu nosaka, reiz nedēļā nomerieties.. Jo gadās tā, ka svars nav mazinājies, bet apkārtmērs būs par pārs cm mazinājies 🙂

  13. man palīdzēja:

    brokastīs (08:00): augļi / rieksti / omlete vai auzu tume

    pusdienās (12-13:00): augļi. svaigi dārzeņi (tomāts,paprika,kāposts,burkāni,utt.) sajaukti ar eļļu, rīsi un sautēta vai cepta gaļa (cepot nekad neizmantoju eļļu. sākumā bez eļļas uz karstas uguns apcepu un tad tikai lēju klāt ūdeni, lai gaļa nogatavotos un būtu mīksta) vai tuncis ar avokado un pilgraudu makaroniem.

    launags (15:15): jogurts, augļi, proteīndzēriens

    vakariņās 1 (18:00): augļi. dārzeņi un gaļa vai zivs.

    ja vakarā pēc pēdējās ēdienreizes gribējās ēst, pagatavoju salātus ar eļļu vai ēdu augļus.

    vienmēr dzēru pirms ēšanas, pagaidīju 5 min un tad ēdu. maksimāli izskaudu ogļhidrātus no savas ēdienkartes un palielināju proteīnus, dārzeņus, augļus un vitamīnus. ļoooti reti ēdu saldumus, kūkas, utt., to es aizstāju ar dažādiem riekstiem, tējām, augļiem un jogurtiem. sākumā bija grūti, bija sajūta, ka lomkas, ir vajadzīgs cikurs un ogļhidrāti, bet, kad sajutu, ka manī ir 100 kvalitatīvāks ‘benzīns’ un ķermenis jutās lieliski, pārstāju sevi likt iekšā mēslus. pētīju pārtikas saturu, izvēlējos preces ar pēc iespējas mazāk E.
    ēdu rupjmaizi un pilngraudu ogļhidrātu produktus.

    vitamīnu recepte: C-500mg, kaļķis & magnijs-400/200mg, B1-150mg, Bkomplekss-50mg, E-400U, A&D, Zivju eļļas kapsulas.

    nometu svaru tieši tik, cik vēlējos un vēl vairāk. man bija daudz spēka, palielinājās darba spējas un labs garastāvoklis. man uzlabojās āda, sāka augt spēcīgi nagi un mati kļuva divreiz biezāki un spīdīgāki. tiesa gan pagāja pāris mēneši, kad jutu spēcīgas izmaiņas, bet tas bija tā vērts un šobrīd es izskatos tik veselīgi un tik labi kā nekad.

    starpcitu, es katru otro dienu devos nelielā skrējienā.

    mīliet sevi vairāk un jums arī izdosies! 🙂

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.