Kā ZAUDĒT lieko svaru NAKTS laikā?

Nakts ir paredzēta kvalitatīvam miegam, retu reizi – lai dotos uz sen gaidītu randiņu, ballīti vai pļāpātu līdz rītam ar savu izredzēto. Bet vai zināji, ka, pareizi nodrošinoties nakts stundām, mēs spējam panākt arī liekā svara zudumu? Uzzini, kā tas iespējams!

Tumšs kā peklē. Miega hormons melatonīns palīdz ražot kalorijas dedzinošos brūnos taukus. Ja gulēsi pilnīgā tumsā, efektivitāte piaugs vēl vairāk, tādējādi palīdzot tev tikt galā ar liekajiem tauciņiem.

Vakariņas bez sāls. Ja gribi, lai tavs ķermenis kļūtu arvien slaidāks un iegūtu vēlamo svaru, izvairies no sālītiem ēdieniem vakariņu laikā. Sāls noslogo organismu, it sevišķi naktī, dēļ šķidruma aiztures veidojot pastiprinātu ķermeņa pietūkumu. Izvairoties no sālītiem ēdieniem, tavs organisms funkcionēs veselīgāk, un no rīta spoguļattēls raisīs daudz pozitīvākas emocijas!

Ūdens dzeršanas grafiks. Regulāri dzerot tīru un kvalitatīvu ūdeni, mēs palīdzam mūsu organismam attīrīties, izskalojot arī aizturēto šķidrumu, kas kaitē vielmaiņai un veselībai kopumā. Taču, lai neskraidītu visu nakti uz tualeti, kas traumē veselīga miega procesus, tādējādi arī vielmaiņu (kas tiešā veidā saistīta ar svara kontroli), centies pārtraukt ūdens lietošanu vienu stundu pirms gulētiešanas. Toties uzreiz pēc pamošanās ķeries pie silta ūdens glāzes ar citronu.

Siltumam – nē! Pat ja pirmajā mirklī tas šķiet neticami, cilvēki, kas guļ istabā, kur ir +18 grādi, par 7% vairāk sadedzina kalorijas, nekā tie, kuriem patīk gulēt siltākā istabā, piemēram, +24 grādos, vēsta pētījumi.

Slodze ķermenim.

Pirms gulētiešanas ir jānoskaņojas miegam, bet tam palīdzēt var arī fiziskās aktivitātes. Būsi parūpējusies gan par savu fizisko formu, gan atbrīvojusies no dienas stresa un nodrošinājusi sev ciešu un veselīgu miegu.

Saistītie raksti

1 komentārs

Komentēt Ulla Neatbildēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.