Kā PASPĒT notievēt līdz peldsezonas SĀKUMAM – 5 soļu plāns

Jā, vasara jau klāt! Taču pludmales sezona vēl nav tā īsti sākusies, kas nozīmē tikai vienu – vēl ir laiks tai pienācīgi sagatavoties! Piedāvājam tev ātru un rezultatīvu 5 soļu plānu, kas ļaus uzlabot sava ķermeņa formas. Sāc jau šodien!

AIZMIRSTI CUKURU. Cukurs jebkurā tā izpausmē noved pie lieko tauciņu veidošanās un uzkrāšanās. Tas ir gan cukurs tīrā veidā, gan visi saldumi, saldie dzērienu, brokastu pārslas un mušļi utt. Ņem vērā – cukurs ir viltīga lieta un bieži vien mēdz slēpties arī tur, kur mēs to nemaz negaidām, piemēram, maizē, piena produktos, konservos un pat tādos izstrādājumos, kā desa vai pastēte. Atteikšanās no cukura ļaus ne vien atbrīvoties no liekajiem kilogramiem, bet arī uzlabos tavas ādas stāvokli un pašsajūtu kopumā. Atceries, ka arī augļos ir daudz cukura, ierobežo to patēriņu līdz 3 augļiem dienā.

SAMAZINI OGĻHIDRĀTUS. Ogļhidrāti ir vajadzīgi enerģijai, taču pārāk liela to uzņemšana nenovēršami noved pie liekajiem kilogramiem. Ja vēlies sagaidīt pludmales sezonu lieliskā formā, samazini ogļhidrātu patēriņu. Kā to izdarīt? Atsakies no visiem vienkāršajiem ogļhidrātiem – miltu izstrādājumiem, saldumiem, makaroniem utt., atstājot ēdienkartē vien saliktos un vērtīgos ogļhidrātus – pilngraudu produktus u.tml. Taču – arī attiecībā uz saliktajiem ogļhidrātiem raugies, lai tie neaizņemtu vairāk par 20% no tavas dienas ēdienkartes, ideāli, ja tie sastāda 15%. Vislabākais to uzņemšanas laiks – no rīta, piemēram, brokastīs.

ATSAKIES NO „ŠĶIDRAJĀM” KALORIJĀM. Bieži vien šis ir galvenais klupšanas akmens neveiksmīgos mēģinājumos tikt pie kārotajām ķermeņa aprisēm. Dažādi šķidrumi, piemēram, sulas, dažādi dzērieni, limonādes, saldinātas tējas un kafijas, un vēl jo vairāk alkoholiskie dzērieni, piemēram, alus, sidrs, vīns, nemaz nerunājot par kokteiļiem, satur ļoti daudz kaloriju, kuras tu ielej sev iekšā nemaz nemanot. Piemēram 2 vīna glāzes kaloriju ziņā ir līdzvērtīgas normālai maltītei. Tātad – ja vēlies tikt pie slaida auguma, atsakies no šķidrajām kalorijām, tā vietā dodot priekšroku ūdenim ar uzlabotu garšu, ko iespējams izdarīt daudz un dažādos veidos. Lasi arī – 6 padomi, kas palīdzēs IEMĀCĪTIES dzert ŪDENI

IEVĒRO BEIDZOT ATSLODZES DIENAS. Tu taču zini, kas ir atslodzes dienas, vai ne? Un tomēr – ar zināšanām vien nepietiek, ja tās neliek lietā praksē. 1-2 atslodzes dienas nedēļā palīdzēs tev gan tikt vaļā no liekajiem kilogramiem, gan arī attīrīs un sakārtos tavus gremošanas sistēmu un organismu kopumā. Lasi arī – ATSLODZES dienas – ATGŪSTI savu ideālo FORMU!

IZMĒĢINI TERMISKI NEAPSTRĀDĀTU PĀRTIKU. Izmēģini 2-3 nedēļas lietot uzturā termiski neapstrādātus pārtikas produktus. Jā, to pašu svaigēšanu. Nu labi, ja nespēj tikai tā, tad vismaz palielini šādu produktu apjomu savā ēdienkartē. Izvēlies vairāk svaigu dārzeņu, salātu, zaļumu, riekstu, sēklu, augļu. Ēd vairāk dažādu salātu, kuru variācijas taču ir bezgalīgas un tie tik labi iederas vasaras sezonas ēdienkartē. Tāpat izmēģini zaļos kokteiļus, ar kuriem vari aizstāt vismaz vienu savas dienas ēdienkarti. Lasi arī – Vitamīnu bumba ZAĻIE kokteiļi – 5 vienkāršas receptes un TOP 10 VĒRTĪGĀKIE zaļumi SALĀTIEM

4 komentāri
  1. Uz mani tas par ogļhidrātiem reāli darbojas. Kaut vienu dienu tā padzīvo un jau jūt atšķirību.

  2. Par šķidrumiem tiesa. Starp citu dzirdēju, ka drīz alkoholiem būšot virsū kalorijas, jo tie satur daudz, bet mēs neredzam uz etiķetes un neieskaitam šos dzērienus kopējās kalorijās.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.