Kā nomierināties pirms svarīgas sarunas

Ja gaidāmās sarunas, vai tā būtu darba intervija vai saruna par citu, svarīgu tēmu, kuras rezultāts mums ir ?paši nozīmīgs, jau no domas vien par tās tuvošanos mūs ļoti satraucamies. Ko varētu darīt, lai nomierin?tos?
  
Pavisam skaidrs, ka „100 grami drosmei” nav ieteikumu sarakstā. Variet lietot kādu nomierinošu medikamentu, kuru jums ieteiks ārsts vai farmaceits, bet atcerieties, ka nevajadzētu lietot tādas zāles, no kurām jūs tikšanās laikā smaržosiet „p?c aptiekas”. Nelietojiet arī tādus preparātus, kas spēj nomierināt līdz pilnīgai apātijai. Kādam var palīdzēt pašam savi rituāli pirms došanās uz sarunu, iemīļotas dziesmas noklausīšanās vai dungošana pie sevis utt.
 
Ir arī daž?das fiziskas vai psiholoģiskas metodes, kas var palīdzēt nomierināties, piemēram, elpošanas tehnikas, kas ļauj koncentrēties un noskaņoties gaidāmajam. Savukārt Vadima Zēlanda grāmatās atklātā realitātes transsērfinga teorija ieteiktu iztēloties, ka saruna jau beigusies un noritējusi lieliski, apsveikt sevi ar panākumiem, tā it kā pietuvinot sev tieši šādu vēlamo nākotni.
 
Neirolingvistiskās programmēšanas speciālisti ieteiktu pielietot pozitīvo afirmāciju – daudzreiz atkārtotu pareizi noformulētu vēlēšanos. Viņi apgalvo, ka tas iekodē zemapziņā programmu vēlmes īstenošanai. Piem?ram: «Es ātri un efektīvi atrisinu man priekšā stāvošos uzdevumus. Katrs mirklis man dod iespēju pašrealiz?ties».

Ja jūs jau atrodieties sarunu vietā un esat satraucies, gaidot, kad jūs beidzot
izsauks, pamēģiniet izmantot sekojošu metodi, lai nomierinātos – koncentrējieties uz to, ko jūs redziet vai dzirdiet konkrētajā brīdī un pie sevis to nosauciet, sākot katru frāzi ar vārdiem „es redzu”. Piem?ram: «Es redzu raibas tapetes uz sienas. Es redzu gleznu pie sienas».

Saistītie raksti

6 komentāri

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.