Kā BEZ DIĒTAS atbrīvoties no LIEKĀ svara?

Arī bez īpaši pielāgotas diētas ir lietas, ko vari darīt sava ķermeņa labā. Tas palīdzēs arī nepieaugt ar tev nevēlamiem kilogramiem. 

Organisma attīrīšanas jeb atslodzes dienas
Izvēlies kādu dienu, kad atpūtināt ķermeni un lietot nedaudz kādus īpaši izvēlētus produktus vai vispār atteikties no ēdiena. Te kā obligāts pasākums būtu nepieciešama vizīte pie ģimenes ārsta vai dietologa. Viņš izvērtētu tavu šī brīža stāvokli, ieteiktu labākos risinājumus, lai nenodari sev lieku kaitējumu.

Daudzveidīgs uzturs
Ķermeņa masu stabilizēt palīdzēs dažādota ēdienkarte. Nebaidies eksperimentēt un izmēģināt jaunas idejas savā virtuvē. Reizēm pārāk vienveidīga pārtika veido pieradumu, un tā rezultāta liekais svars lēnām sāk kāpt. Uzturam jābūt daudzveidīgam, dažādi pagatavotam, iekļaujot visas pārtikas grupas un, ka jau iepriekš minēts, jādzer daudz ūdens.

Rūgti produkti
Uzturā vairāk jāievieš rūgtas garšas produkti, jo tie ievērojami mazina apetīti, salīdzinot, piemēram, ar saldiem vai sāļiem ēdieniem. Tie ēstgribu tikai vēl vairāk palielina.

Uzkodas
Lielā grēkā krist pamudina dažādas uzkodas starp ēdienreizēm. Iemācies pārvarēt vēlmi visu laiku kaut ko ēst, grauzt un našķoties. Kā zināms, tas ir slikts paradums, kas ļoti daudzos gadījumos ceļ svaru bultiņu augstāk un augstāk. Varbūt tieši tev pietiek tikai ar gribasspēku un stigru „Nē!” uzkodām, lai ielīstu tīkamā izmēra drēbēs.
Daudzas lietas var apturēt, ietekmējot to izraisītājus. Tāpat arī cīņā ar resnumu. Ja zini, no kā tavs svars pieaug, zini ko darīt, lai to zaudētu –  ir jāuzņem visi organismam vajadzīgie vitamīni, minerālvielas, aminoskābes. Tāpat jāizveido aktīva dzīves vieda plāns ar sabalansētām kustībām. Harmonizē ikdienu, izvairies no stresa situācijām vai arī iemācies tās neielaist sevī.
Un vēl divi nebūt mazāk svarīgi ieteikumi, kas jāiemācās, ja rūpējies par sevi.
 
Nedomā par svaru
Attīri savas domas par lieko svaru, un koncentrējies uz dzīves baudīšanu. Citādāk pati sevi ierauj nebeidzamā ritenī, kur nepārtraukta domāšana par problēmu to tikai veicina un otrādi. Mazāk domā un vairāk dari, jo izeja atrodas, ja to meklē.

Regulāras vizītes pie ārsta
Mīli sevi un nedari pāri. Uz savu galvu meklēta palīdzība, nereāli ēšanas paradumi, un sevis mocīšana nav tā vērta. Ātrākais un pareizākais atrisinājums ir regulāri ārsta apmeklējumi. Ārsts noteiks, kur ir problēma un zinās, tieši kā ar to tikt galā. Pārbaudi savu veselību, esi informēta par savu ķermeni un tā darbībām. Mīli sevi un tas parādīsies arī tavā ārienē.

Saistītie raksti
Diēta ne vienmēr ir risinājums cīņā ar lieko svaru

8 komentāri
  1. Mūsdienās ir pazudis balanss. Cilvēi ēd tik atšķirīgi – no tīras zaļbarības lidz junk food ikdienā.

    Mērenība ir atslēgas vārds.

  2. Es lieku lielāko uzsvaru uz sportu, ja “nogrēkojos”, nākošajā dienā pieskrienu pāris apļus klāt ;)!

  3. Man gan šķiet, ka rūgts veicina gremošanu, līdz ar to gribās ēst vairāk… varbūt, ka kļūdos.
    Vispār ēšanas paradumu maiņa ietekmē vismaz 70% no svara svārstībām, pārējie 30% atliek fiziskām nodarbībām.
    Kas tas par jocīgo “mēli sevi”? 2x vienā rakstā 🙂

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.