Iegūsti SLAIDU augumu, vadoties pēc HOROSKOPA zīmes

Ko ēst, un no kā labāk izvairīties katrai horoskopa zīmei? Kas vēl būtu jāņem vērā, lai iegūtu un uzturētu skaistas ķermeņa formas? Izlasi!

AUNS. Lai auni spētu uzturēt savu vēlamo svaru, viņiem jāievēro ilgtermiņa diēta, kurai vajadzētu kļūt par dzīvesveidu. Jālūkojas vairāk uz mazkaloriju ēdienu pusi, kā arī jāuzmanās ar pārāk trekniem (sevišķi kaitīgi šīs horoskopa zīmes pārstāvjiem ir aizraušanās ar dzīvnieku valsts izcelsmes taukiem), asiem un sāļiem ēdieniem. Ir vērts ievērot atslodzes dienas līdz pat divām reizēm nedēļā – tajās lietojiet uzturā tikai augļus vai tīru ūdeni un zāļu tējas! Svarīgi ir ierobežot savu ēdienkarti līdz konkrētam ēdienreižu skaitam dienā – ideālā variantā tās ir 4 ēdienreizes. Starp ēdienreizēm aunam ir īpaši jāpiedomā par to, kā neļaut sev našķoties ar dažādām uzkodām! Auniem svarīgi ir iemācīties ēdienu izbaudīt un maltīti ieturēt LĒNĀM! Arī sports ir ļoti nepieciešams šīs horoskopa zīmes pārstāvjiem, taču ar nosacījumu, ka izvēlētais sporta veids ir tīkams! Ja nepatīk doties uz sporta zāli, tad izmēģiniet braukšanu ar velosipēdu vai, piemēram, dejošanu!

 
VĒRSIS. Tā kā vērši ir izteikti saldummīļi, turklāt sātīgu, gardu un bagātīgu maltīti viņi uzskata par vienu no dzīves galvenajām baudām, šīs horoskopa zīmes pārstāvjiem ir būtiski mācīties kontrolēt savu ēdienkarti un ēšanas paradumus. Ieteicams atteikties no maltītēm ārpus mājas, bet labāk gatavot pašam. Taču labā ziņa ir tā, ka vēršiem ir liels gribasspēks – ja reiz vērsis būs nodomājis ieturēt diētu, tad viņš ir spējīgs to ieturēt līdz galam, lai sasniegtu vislabākos rezultātus. Vēršiem ieteicamas regulāras ēdienreizes, izslēdzot našķēšanos starp tām. Visbagātīgākajām vajadzētu būt brokastīm un pusdienām, taču vakariņām – pavisam vieglām. Īpaši rūpīgi jācīnās ar savu vēlmi pēc saldumiem, tos ieteicams aizstāt ar augļiem. Dārzeņus jāēd daudz, turklāt pēc iespējas vairāk tieši svaigā veidā. Sports – ļoti nepieciešams! Ideāli piemērotas ir aktivitātes svaigā gaisā, piemēram, nūjošana, taču derēs arī sporta zāles apmeklēšana.

DVĪŅI. Dvīņu ēdienkartei jābūt daudzveidīgai. Ieteicami piena produkti, taču vēlams izvairīties no dažādiem miltu izstrādājumiem. Noteikti jāievēro noteikums par pietiekamu šķidruma uzņemšanu – ūdens jādzer līdz pat 3 litriem dienā! Tā kā dvīņiem nereti mēdz piemist tendence ēst kaut ko mazās devās, taču visu laiku, tad galvenais ieteikums šīs horoskopa zīmes pārstāvjiem ir izveidot savu ēšanas režīmu un stingri turēties pie tā! Tās būtu 3-4 ēdienreizes dienā, taču starp tām ir jāmācās atteikties no dažādiem našķiem, sevišķi ātrajām uzkodām, kas dvīņiem bieži vien iet pie sirds. Sports, protams, ir nepieciešams arī dvīņiem, taču viņu problēma ir lielais slinkums uz šāda veida aktivitātēm. Ieteikums – censties to pārvarēt, ko vieglāk izdarīt, ja piemeklē sev tādu fizisko aktivitāti, kas no sirds patīk!
 
VĒZIS. Vēžiem visbiežāk visas nelaimes rodas no tā, ka šīs zīmes pārstāvji mēdz gluži vienkārši pārēsties. Ēdiens tiem sagādā baudu, kas nereti tiek ierindota pie vienu no svarīgākajām dzīvē. Ne velti vēži bieži vien paši ir lieliski pavāri. Vēžiem nereti problēmas sagādā tūskas, kas rodas no pārlieku trekna, sāļa vai salda ēdiena baudīšanas. Jāatturas arī no produktiem, kas satur cieti. Vēža ēdienkartē vēlams iekļaut iespējami vairāk augļu, dārzeņu, kā arī jāievēro noteikums – nenašķēties starp ēdienreizēm! Tā kā vēži ir ļoti emocionāli, bieži vien pārēšanās ir saistīta ar garastāvokļa maiņām – tās ir jāiemācās kontrolēt! Kas attiecas uz sportu – vēžiem ir lieliski piemērotas intensīvas fiziskās aktivitātes, kurām vajadzētu būt regulārām! Jo grūtāk atteikties no ēdiena, jo lielākas intensitātes treniņi vēzim nepieciešami!
 
LAUVA. Pēc savas būtības lauvas ir ļoti enerģiskas būtnes, taču, tā kā tās ir arī straujas un emocionālas, tad reizēm problēmas ar svaru rodas, jo vielmaiņa tiešā veidā atkarīga no emocionālā stāvokļa. Lauvām jāskatās, lai ēdienkarte būtu bagāta ar vitamīniem un minerālvielām, kas dod enerģiju, taču ļoti ieteicams izvairīties no pārlieku trekniem ēdieniem, kas lauvām nereti ļoti garšo. Arī ciete un cukurs lielos daudzumos lauvām var kaitēt. Lauvām ieteicams ieturēt maltīti 3-4 reizes dienā, turklāt lauvu priekšrocība ir tā, ka tās kā bagātīgāko var izvēlēties arī vakara maltīti! Figūrai tas nekaitēs! Noteikti jālieto daudz ūdens – turklāt to ieteicams lietot arī pusstundu pirms ēdienreizēm! Kas attiecas uz fiziskajām aktivitātēm, lauvai nereti nav piemērotas pārlieku intensīvas nodarbības. Ja tādas patīk, un lauva jūtas labi, tad, protams, ar tām var nodarboties. Tomēr par piemērotākiem uzskatāmi spēka treniņi, kā arī joga un pilates.
 
JAUNAVA. Galvenais ieteikums jaunavām – ēst tā, lai nebūtu smaguma sajūtas. Šīs horoskopa zīmes pārstāvjiem ir tendence uz dažādu diētu izmēģināšanu, taču tās diemžēl nedod vajadzīgos rezultātus. Ieteicamāk ir izveidot sev piemērotu ēšanas režīmu, kas tiek ievērots ilgtermiņā, taču ar noteikumu, ka diēta sniedz pietiekošu enerģijas daudzumu, kas šai horoskopa zīmei ir ļoti nepieciešams. Mazkaloriju diētas jaunavām nav piemērotas! Jaunavām ieteicams ēst vairākas reizes dienā, taču mazām porcijām. Brokastīm jābūt vissātīgākajai dienas ēdienreizei! Jaunavām jāmācās gūt baudu no ēdiena un izgaršot to! Ieteicama rupja maluma maize, žāvēti augļi, skābpiena produkti. Noteikti jādzer pietiekoši daudz ūdens! Nav ieteicamas gāzētas un saldas limonādes, trekna pārtika, kā arī kafija jālieto normas robežās. Attiecības ar sportu jaunavām mēdz būt ne pārāk tuvas, tādēļ ieteicams izvēlēties ko tādu no fizisko aktivitāšu klāsta, kas sagādā prieku, piemēram, dejošana vai dažādi stiepšanās vingrinājumi.
 
SVARI. Svari mēdz būt izteikti gardēži un saldummīļi, kā rezultātā var rasties problēmas ar lieko svaru. Šīs horoskopa zīmes pārstāvjiem ieteicams stingri kontrolēt savu ēdienkarti, turklāt pievērst uzmanību arī kalorijām, lai nepārsniegtu dienas normu (aptuveni 1500-2000). Mazāk iekļaut savā ēdienkartē sālītus un treknus produktus, vairāk – svaigus dārzeņus, augļus, graudaugus u.tml.! Ēdienkartei jābūt bagātai ar vitamīniem un minerālvielām. Svarīgi neuzkrāt organismā toksīnus, kas rodas no pārāk lielas aizraušanās ar pusfabrikātu lietošanu uzturā. Sports svariem ir vitāli nepieciešams! Der gan sporta zāles apmeklējumi, gan garas jo garas pastaigas, taču vislabāk – abu minēto aktivitāšu kombinācijas! Ļoti būtiski ir iemācīties mīlēt sevi un savu ķermeni, jo svariem mēdz būt nosliece uz kompleksiem. Visa pamatā – mīlestība pret sevi, mīlestība pret sportu un samērīga sevis lutināšana ar ēdienu!
 
SKORPIONS. Arī skorpioni ir no tiem, kuri mīl gardi paēst! Taču skorpionu pluss parasti ir intensīva vielmaiņa, kas neļauj rasties pārmērīgam liekajam svaram. Taču, neskatoties uz to, tāpat ir vēlams izvairīties no pārāk trekniem ēdieniem, kas nereti ir skorpionu vājība. Skorpioniem jāmācās ēst veselīgi – vairāk svaigu produktu (augļu, dārzeņu), mazāk treknu un smagu produktu, piemēram, gaļas, jo šīs zīmes pārstāvjiem mēdz piemist īpašība lēni asimilēt olbaltumvielas. Īpaši jāuzmanās ar sāļiem šķiņķiem un desām. Veģetārā diēta skorpioniem ir lieliski piemērota! Jūras veltes arī būtu jāiekļauj savā ēdienkartē. Ieteicams ēst vairākas reizes dienā (līdz pat sešām), taču pa samērā mazām porcijām. Jādzer arī daudz ūdens. Sports – noteikti nepieciešams, taču parasti skorpioniem ar to nav problēmu! Galvenais – atrast to, kas patīk, un nodarboties ar to regulāri.
 
STRĒLNIEKS. Tā kā strēlnieki ir visai sabiedriski, tad tie bieži vien dod priekšroku maltītei ārpus mājas, kā rezultātā tiek uzņemts vairāk kaloriju, kā būtu nepieciešams. Šīs zīmes pārstāvjiem bieži vien tīk ļoti asi, piparoti, kā arī trekni un kalorijām bagāti ēdieni, taču tie nemaz nav ieteicami! Pluss ir tas, ka ar sportu nereti šīs zīmes pārstāvji ir uz tu, kas arī kompensē ne pārāk pareizos ēšanas paradumus. Galvenie ieteikumi strēlniekam – ēst biežāk, bet pa mazākam porcijām, lietot daudz šķidruma, kā arī neaizrauties ar pārāk daudz gaļas patērēšanu. Vairāk ēdienkartē vēlams ietvert pilngraudu ēdienus, zivis, skābpiena produktus, svaigus augļus un dārzeņus. Strēlniekam ir būtiski arī izvairīties no alkoholisko dzērienu patērēšanas lielos daudzumos, sevišķi, alus. Tie var veicināt svara pieaugumu. Galvenais ieteikums – baudot draugu kompāniju un maltītes ārpus mājas, neaizmirst par uzņemto kaloriju daudzumu!
 
MEŽĀZIS. Mežāžiem nereti ir nosliece uz visai vienveidīgu ēdienkarti – tā ir jādažādo! Vēl jāpievērš uzmanība pusfabrikātu patērēšanas samazināšanai, jo sliktās vielas grūti izvadās no mežāža organisma. Mežāžiem ir diezgan vāja vielmaiņa, kuru nelabvēlīgi ietekmē pārāk trekni un asi ēdieni, kā arī alkohols. Pluss ir tas, ka šīs zīmes pārstāvji nav izteikti saldummīļi – saldumi parasti tiek patērēti stresa situācijās, vai, piemēram, svētkos. Vislabākais ieteikums Mežāžiem – izvēlēties vienkāršas maltītes, taču tādas, kurās būtu nepieciešamo vielu balanss! Svaigi dārzeņi un augļi, graudaugi, gaļa, kas nav pārlieku trekna – tas viss var ietilpt mežāža ēdienkartē. Ieteicams ēst vairākas reizes dienā, taču izvairīties no pārēšanās. Nav ieteicami arī auksti dzērieni un pārāk atdzesēti produkti. Noteikti nepieciešamas fiziskās aktivitātes – par sevišķi labām uzskatāmas tās, ko var veikt svaigā gaisā.
 
ŪDENSVĪRS. Ūdensvīru vājība – vēlme izmēģināt arvien jaunas un jaunas receptes, tieksme uz eksotisku garšu kombināciju meklējumiem, kas nereti noved pie tā, ka tiek uzņemts lielāks kaloriju daudzums, kā būtu nepieciešams. Ūdensvīram noteikti ieteicams atteikties no kārumiem starp ēdienreizēm, aizstājot tos ar ūdeni vai augļu sulu. Jāatsakās no kūkām un ceptiem ēdieniem. Ēdienkartei jābūt daudzveidīgai – piena produkti, jūras veltes, zaļumi un dārzeņi, kā arī cietie sieri ir labas ūdensvīra ēdienkartes sastāvdaļas. Nav ieteicams pārēsties un lietot smagu ēdienu. Sports – ļoti nepieciešams! Tas ir galvenais, kas ļauj ūdensvīram saglabāt labu fizisko formu. Ļoti ieteicamas ir arī atslodzes dienas, kā arī ir vērts izmēģināt tādu lietu, kā gavēni.
 
ZIVIS. Jo vairāk treknu ēdienu zivs lietos, jo sliktāk jutīsies, nebūs spēka utt. Vairāk jāpievēršas savas ēdienkartes atsvaidzināšanai šī vārda tiešākajā nozīmē – svaigi dārzeņi, augļi, zaļumi un ogas ir tas, kas nepieciešams zivīm! Noteikti jādomā par visu nepieciešamo vitamīnu un minerālvielu uzņemšanu, jo zivīm imūnsistēma ir vājā vieta. Jālieto arī daudz šķidruma, kas var būt gan ūdens, gan zāļu tējas. Jāizvairās no sāls. Labs ieteikums – iekļaut ēdienkartē zupas, kas šīs zīmes pārstāvjiem parasti arī visai labi iet pie sirds! Jāizvairās no pārmērīgas alkohola, kā arī enerģiju dodošu dzērienu lietošanas. Ēdienreizēm vēlams būt vairākām (līdz pat piecām) dienā, taču porcijām – mazām. Lieko svaru rada našķēšanās starp ēdienreizēm, kā arī stresa atstāšana ēdienā. Tas ir jākontrolē! Kas attiecas uz sportu – zivīm jāatrod kas tāds, kas ļauj gan fiziski izkustēties, gan dod gandarījumu, piemēram, dejošana, pastaigas svaigā gaisā, nūjošana, kā arī joga.

7 komentāri
  1. Esmu Dvīnis, mans mīļākais sporta veids ir dambrete, spēlēju diezgan bieži, nevaru saprast kādēl neskatoties uz visiem pūliņiem liekie kg, kā nemazinās, tā nemazinās 🙂 🙂 🙂

  2. Esmu DVĪNIS, bet viss ir pretēji – man ļoooti patīk sportot, un ciest nevaru ātrās uzkodas…

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.