Cīņa ar CELULĪTU – kādēļ man NEIZDODAS?

Klāt ir pavasaris un drīz arī vasara. Šis ir tas laiks, kad liela daļa daiļā dzimuma pārstāvju sāk uztraukties par problēmu, par kuru gribētos teikt, ka tā ir teju vai mūžsena. Tā, protams, ir mūsu visu tik nīstais celulīts. Cīnoties ar šo netīkamo parādību uz sava ķermeņa, mēs nereti izmēģinām it visu – diētas, krēmus, procedūras utt. Taču ne vienmēr varam teikt, ka esam sasniegušas kāroto rezultātu, vai ne? Kādēļ tā ir, kādēļ cīņa ar celulītu bieži vien nevainagojas ar panākumiem? Par to šoreiz!

POPULĀRĀKĀS CELULĪTA „APKAROŠANAS” METODES
Krēmi, želejas un citi kosmētiskie līdzekļi. Populārākais rīcības plāns – nopērkam kādu no tik daudz un dažādajiem cīņai ar celulītu paredzētajiem līdzekļiem, un sākam to lietot. Smērējam uz savām problēmu zonām katru dienu, vai pat divas reizes dienā. Gaidām redzamu rezultātu, bet visbiežāk – nesagaidām. Pareizākais rīcības plāns – krēmi, želejas un citi pretcelulīta līdzekļi ir laba lieta, kas var palīdzēt tev tikt galā ar netīkamo problēmu, taču tikai ar noteikumu, ka tu lietosi šos līdzekļus pareizi un noteikti kombinēsi arī ar citiem celulīta „apkarošanas” pasākumiem. Neviens krēms vai želeja nespēj iedarboties pret apelsīna miziņas ādu, ja netiek veicināta šī līdzekļa iedarbība ar asinsrites palīdzību. Tātad runa ir par pašmasāžu! Uzklājot jebkuru krēmu vai želeju, kas paredzētas cīņai ar celulītu, tas jādara kopā ar masāžu! Turklāt nevis masāžu dažu sekunžu, bet gan vairāku minūšu garumā (apmēram 10-15 minūtes) – tā, lai problēmu zonas paliek sarkanas un sāk kņudināt. Vislabāk, ja pirms krēma uzklāšanas veic masāžu ar masāžas cimdu, vai kādu citu šim nolūkam paredzētu rīku, tad klāj līdzekli un veic masāžu ar rokām. Papildus tam neaizmirsti par kontrastdušu, kas arī var palīdzēt uzlabot asinsriti celulīta skartajās zonās, kā arī pīlingu, kas noņem atmirušās ādas šūnas un ļauj kosmētiskajiem līdzekļiem labāk iedarboties.

Īpašas diētas
. Populārākais rīcības plāns – ievērojam īpašas un nereti diezgan drastiskas mazkaloriju vai maztauku diētas, kas sola pamatīgu svara zudumu, un ceram, ka līdz ar liekajiem kilogramiem pazudīs arī celulīts. Taču tā vietā problēma vēl vairāk saasinās – celulīts kļuvis vēl redzamāks. Pareizākais rīcības plāns – nav iespējams cīnīties ar celulītu ievērojot diētas. Celulītu var palīdzēt risināt tikai veselīgas un sabalansētas ēdienkartes izveidošana un ieviešana savā ikdienā. Tas nozīmē mazāk cukura un miltu izstrādājumu, nē alkoholam un konservantiem. Būtu jāskatās vairāk uz svaigiem un neapstrādātiem dārzeņiem, graudaugiem, pākšaugiem, liesu gaļu u.c. veselīgajiem produktiem. Tāpat nedrīkst aizmirst par pietiekamu šķidruma lietošanu, lai visus toksīnus organisms spētu sekmīgi izvadīt. Vairāk par veselīgas ēdienkartes izveidošanu lasi rakstā: NĒ celulītam – 10 populārākās apkarošanas metodes

Sportošana
. Populārākais rīcības plāns – nopērkam sporta kluba abonementu un trīs reizes nedēļā svīstam dažādos augstas intensitātes treniņos, vai spēka treniņos. Rezultātā svars tiešām samazinās, bet celulīts nekur nezūd – kāpēc tā? Pareizākais rīcības plāns – ne spēka, nedz arī kardio treniņi nav tie, kas samazina celulītu. Izrādās, ka celulītam nepatīk tieši ķermeņa lokanību veidojoši treniņi, kā arī dažādas stiepšanās nodarbības. Celulītam nepatiks pilates, kalenētika un joga, taču visvairāk – nodarbības ūdenī, piemēram, ūdens aerobika. Vērtīgi ir izmēģināt tieši tā dēvētās strečinga nodarbības. Protams, lai sasniegtu vislabākos rezultātus – ar sportu ieteicams nodarboties regulāri, paralēli izmantojot arī citas metodes cīņai ar celulītu.

Uztura bagātinātāji pret celulītu
Populārākais rīcības plāns – nopērkam aptiekā kādu no uztura bagātinātājiem, kas sola iznīcināt celulītu un sākam to lietot. Ar pirmo lietošanas dienu aizmirstam par visiem citiem pretcelulīta pasākumiem, jo visvienkāršāk taču ir izdzert vienu tabletīti no rīta un viss, vai ne? Diemžēl gaidītais rezultāts izpaliek… Pareizākais rīcības plāns – ja maciņš atļauj, var jau iegādāties kādu no šiem uztura bagātinātājiem, taču ar noteikumu, ka iegādājies tos aptiekā, nevis kādā aizdomīgā interneta veikalā no nezināma pārdevēja. Tomēr lietojot šos bagātinātājus nevajag gaidīt brīnumus, kas diemžēl nenotiks arī šajā gadījumā. Labākajā gadījumā šie līdzekļi palīdzēs tavam organismam izvadīt toksīnus un attīrīties. Taču rezultāts, kas vērst pret celulītu, būs manāms tikai tad, ja kombinēsi šo terapiju ar citiem pretcelulīta pasākumiem.

Salonu procedūras
Populārākais rīcības plāns – dodamies uz kādu skaistumkopšanas salonu un uzsākam kādu procedūru kursu pret celulītu, piemēram, kādu no masāžām. Tajā pašā laikā aizmirstam par citiem pretcelulīta pasākumiem, kā rezultātā var nākties vilties – nauda iztērēta, bet cerētais rezultāts nav pilnīgs. Pareizākais rīcības plāns – procedūru kursa uzsākšana var būt lieliska cīņā ar celulītu, ja paralēli tam ievērojam arī citus noteikumus, piemēram, par sabalansētu ēdienkarti, pietiekamu šķidruma uzņemšanu, fiziskajām aktivitātēm utt. Apvienojot visus šos ieročus cīņa ar celulītu var izrādīties tiešām veiksmīga. Vairāk par masāžām un procedūrām, kas palīdz notievēt un cīnīties ar celulītu lasi rakstā: 5 MASĀŽAS, kas palīdz NOTIEVĒT un5 jaunākās procedūras notievēšanai

PAR KO VĒL NEAIZMIRST CĪŅĀ AR CELULĪTU
Šis nav īstermiņa pasākums. Lai vai kādas metodes tu izmantotu cīņā ar šo sievietēm tik netīkamo problēmu – celulītu – atceries, ka šī cīņa nav un nevar būt īstermiņa pasākums. Nav iespējams pāris nedēļu laikā atbrīvoties no celulīta. Tam ir vajadzīga ilgstoša un mērķtiecīga iedarbība, vislabāk, ja tā ir nepārtraukta – visa gada garumā. Un tad, tuvojoties vasaras sezonai, atliek vien iespringt un ņemt talkā intensīvākas iedarbības metodes, lai maksimāli uzlabotu rezultātu.

Iedzimtības faktors.
Nereti rūgtā patiesība ir tāda, ka no celulīta nav iespējams atbrīvoties pilnībā. Nu esam mēs sievietes, un sievietēm ir šāda liksta. Ja celulīts ir arī tavai mātei un vecmāmiņai, ļoti iespējams, arī tu nespēsi atbrīvoties no šīs problēmas pavisam. Protams, mūsu spēkos, ņemot talkā uzcītību un neatlaidību, ir samazināt šo problēmu līdz minimumam, taču vienmēr atceries – katrai no mums šis „minimums” var būt savs. Tieši tāpat, kā tas ir ar svaru – neesam un nebūsim taču mēs visas vienādas!

Pašsajūta kopumā.
Lai vai kā negribētos atzīt, arī celulītu diemžēl ietekmē mūsu psiholoģiskā pašsajūta kopumā. Jo mazāk stresa un harmoniskāka dzīve, jo labāk veicas arī cīņa ar celulītu. Liela nozīme ir arī pilnvērtīgai atpūtai un veselīgam miegam, par kuru nedrīkst aizmirst arī šajā gadījumā! Turklāt, ja vēlies sekmīgus rezultātus cīņā ar celulītu, tad jāmēģina samazināt līdz minumumam arī savi sliktie ieradumi – smēķēšanu un alkohola lietošanu. Smēķēšana traucē veselīgai asinsritei, līdz ar to lieliski palīdzot celulītam, savukārt alkohola lietošana izvada no mūsu organisma ūdeni, kas arī tikai vairo celulīta izplatības iespējas.
8 komentāri
  1. Man jau liekas, ka ja ir šī problēma, tad ir… Līdz galam nez vai to var iznīdēt. Man vismaz nesanāk – katru gadu pirms vasaras stāvokli drusku uzlaboju, bet pēc tam jau atkal viss nāk atpakaļ.

  2. Tā arī daru: “iespringsu” tieši uz peldsezonu. Tad aizstaigāju uz masāžu, pati katru dienu smērēju krēmus, sports utt. Savukārt pārējā laikā: rudens, ziemas periodā vienkārši neļauju galīgi izlaisties, eju uz pilates un reizi nedēļā nopeldos baseinā.

  3. Man patīka par tām tabletēm! Izbaudīts uz savas ādas – ja tādas iegādājas, tad tiešām liekas, ka nu tik būs un pārējie pasākumi aizmirstas!

  4. Masāža un tikai masāža, man pat šķiet, ka tos krēmus nemaz nevajag, tikai lieka nauda! Parasts ķermeņa krēms, lai āda maigāka + masāža katru dienu!

  5. Cik ātrā/ilgā laikā izdodas “tikt uz strīpas”? Man otrās pakāpes celulīts – redzēt var ieskatoties.

  6. Piekrītu! Es pašlaik eju uz masāžām, skrienu, smērēju pretcelulīta krēmus, dzeru daudz ūdeni un esmu arī sākusi sekot līdzi ēdienkartei (tomēr pavisam no glikozes un miltiem atteikusies neesmu), un celulīts burtiski BĒG.

  7. Bet nav tā, ka celulīts bēg tad, ja tas ir labi manāms? Tām, kurām var redzēt tikai saspiežot ādu (kā man) dari un dari visu ko, bet nekādu rezultātu.

  8. Iz novērojumiem varu teikt, ka, ja ievēro diētu un sporto un pēc dušas regulāri ieziešas ar krēmu, nav pat svarīgi vai tas ir specifiski pretcelulīta krēms vai mitrinošs pieniņš tik ilgi kamēr to labi iemasē ādā.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.