Birka: sieviešu

Louis Vuitton atzīts par dārgāko luksusa zīmolu pasaulē

Pēc aģentūras Interbrand pētījumiem, Louis Vuitton atzīts par dārgāko luksusa zīmolu pasaulē, kura noteiktā vērtība ir $21.6 miljardi. Par gandrīz trīs reizes mazāku summu novērtēts otrās vietas ieguvējs Gucci – $8.24 miljardi. Pēc speciālistu domām, 2009. gada krīze var samazināt kompāniju vērtību par 5-30%.

Kā saposties, ja balle jau tūlīt klāt

Līdz Jaunajam gadam jāpagūst izdarīt it visu, ko nevar atlikt uz nākamo. Un tā, virpuļojot nepārtrauktā vāveres ritenī, ij nemani – klāt lielā svētku balle. Bet tu neesi gatava, nu nemazdrusciņ!… Sniedzam trīs scenārijus, ko darīt, ja atlikušas vien dažas dienas vai stundas.

espati.lv sapņo: Vakariņas Parīzē

Skan fantastiski, vai ne? Cik savulaik filmās nav redzēts, kā VIŅŠ – lieliskais – uzaicina VIŅU uz franču restorānu un uz jautājumu „Kur?” atbild – nu, kā – Parīzē! Lidojums privātajā lidmašīnā, kam seko vakariņas Eifeļa piekājē, un jau pēc pāris stundām stāsta varone ar liegu smaidu laižas miegā gultā savās mājās. Sapņa cienīgs sižets! Pirms pāris gadiem – neaizsniedzama…

Latvijas modes jaunrade

Latvijā mode kļūst arvien pārliecinošāka un pamanāmāka – to pierāda spilgtie jauno modes dizaineru pieteikumi pēdējo pāris gadu laikā. Katru gadu Rīgas Modes nedēļā pārliecinoši sevi piesaka jauni vārdi. Turklāt pavisam nesen, pirms dažām nedēļām, desmit jaunie Latvijas modes mākslinieki atvēruši Apģērbu dizaina studiju – vietu, kur apskatīt un iegādāties apģērbu un aksesuārus no jaunākajām dizaineru kolekcijām, gan arī pasūtīt…