Birka: espati.lv

Oriģinālas ziedu rotas

Kurai no mums gan nepatīk rotas? Izteiksmīgi auskari vai interesanta kaklarota ir neaizstājams papildinājums gan lietišķam kostīmam, gan ekscentriskai vakarkleitai. Tas ir ērts un vienkāršs veids, kā parādīt savu sievišķību, gaumi un attieksmi pret dzīvi, un, nenoliegsim, arī līdzeklis, kā izgriezt pogas pārējām potenciālajām balles karalienēm. Kāds ir pamatnoteikums, lai to varētu veiksmīgi izdarīt? Cena? Izmērs? Iespējams, tomēr pats galvenais…

5 tavi JAUTĀJUMI, kas var likt viņam PAZUST

Ja tavs mīļotais ir tā apnicis, ka viņa klātbūtne tev izraisa gluži vai alerģiju, iekal no galvas piecus jautājumus un atkārto tos pēc iespējas biežāk. Rezultāts nebūs ilgi jāgaida, un visticamāk tavs acuraugs sapakos mantiņas un pamās ardievas. Turpretī, ja tavs vīrietis tev ir svarīgāks par visu pasaulē … iekal tos pašus jautājumus un noslēp atmiņas vistumšākajos nostūros.

Brīvais darba laiks bojā attiecības?

Cilvēki, kuriem piemīt augsts profesionālās autonomijas līmenis un kuri pilnībā kontrolē sava darba grafiku, kļūst par darbaholiķiem biežāk nekā citi. Vairāk nekā 2600 darbinieku piedalījās Toronto Universitātes sociologu rīkotajā pētījumā par darba grafika ietekmi uz strādājošo privāto dzīvi. Tika konstatēts, jo brīvāks ir cilvēka darba laiks, jo biežāk izpaužas tendence turpināt vai pabeigt iesākto darbu mājās, un tieši tā pašā…

Jauns vīrieša – modeļa tipāžs iekaro pasauli

Neskatoties uz to, ka tradicionāli vīriešu mode ir daudz konservatīvāka par sieviešu modi, jaunas tendences šeit parādās arvien biežāk. Tā, piemēram, šogad rudens-ziemas sezona ir īpaša ar to, ka modes industrijā savu vietu iezīmē pilnīgi jauns vīrieša – modeļa tipāžs. Ja pirms kāda laika priekšroka tika dota attīstītai muskulatūrai, staltiem, atlētiskiem augumiem, uzsverot dzīves pieredzi un spēku, tad šobrīd modes…

59% Latvijas uzņēmumu neatbild uz tiem adresētajiem e-pastiem

Mārketinga pētījumu portāla www.tirgzinis.lv veiktajā pētījumā secināts, ka no 1668 Latvijas uzņēmumiem uz tiem adresētajām e-pasta vēstulēm atbild tikai 41%. Tādējādi 59% no pētījumā iekļautajiem uzņēmumiem savu potenciālo klientu vajadzības ignorē. Pēc iegūtajiem datiem var secināt, ka jaunu klientu piesaistīšana nav būtiska nekustamo īpašumu, loģistikas un interneta veikalu sektorā. Turpretim pārliecinošs vairākums uzņēmumu, kuriem ir svarīgs katrs klients, darbojas mediju,…

Mīļo espati.lv lasītāj…

Šodien, gluži kā uzklausījis mūsu lūgumus, ir uzsnidzis sniegs. Gada lielie darbi beigušies un klāt ir gada nogale un tās lielākie svētki – Ziemassvētki. Novēlam Tev ieraudzīt, sajust, sasmaržot, izdzīvot un izbaudīt īstus Ziemassvētkus. Nebēdāt par krīzēm, dāvanām un to, ka piparkūkas varbūt nesanāca tik garšīgas kā gribētos. Priecāties par mīļajiem – arī tad, ja viņi šobrīd nav Tev blakus.…

Louis Vuitton atzīts par dārgāko luksusa zīmolu pasaulē

Pēc aģentūras Interbrand pētījumiem, Louis Vuitton atzīts par dārgāko luksusa zīmolu pasaulē, kura noteiktā vērtība ir $21.6 miljardi. Par gandrīz trīs reizes mazāku summu novērtēts otrās vietas ieguvējs Gucci – $8.24 miljardi. Pēc speciālistu domām, 2009. gada krīze var samazināt kompāniju vērtību par 5-30%.

Raksti blogu espati.lv un baudi atpūtu Amorette SPA Jūrmalā

Visu decembra mēnesi (no 1. – 31. decembrim) mūsu portālā norisināsies konkurss, kura galvenā balva ir atpūta jaunajā Jūrmalas SPA salonā Amorette SPA Ls 100 vērtībā. Kas Tev jādara? Jāatrod sevī radošā dzirksts un jāizpaužas, rakstot blogu, tēmām par pamatu izvēloties jebkuru no espati.lv rakstu sadaļām – skaistums un mode, attiecības, vecākošanās, socializēšanās, karjera un nauda, garšas baudas vai īpaši…