Pārtikas preču marķējums ir sava veida vizītkarte, no kuras tev jāiegūst visa nepieciešamā informācija par attiecīgo produktu. Vai tu zini, kādiem datiem tajā jābūt atspoguļotiem? Šoreiz espati.lv piedāvā tev ceļvedi pārtikas preču marķējuma analīzē.
Birka: ekopārtika
Pēdējos gados popularitāti ir ieguvusi tā dēvētā ekopārtika jeb bioloģiski audzēti produkti. Bieži vien apkārt dzirdams: „Es ēdu TIKAI ekoloģiski tīru pāŗtiku” vai „Es cenšos…”, ar to domājot no laukiem atgādātos labumus vai produktus, kas iegādāti tirgū pie mīlīgas tantiņas. Valda arī uzskats, ka eko – tas ir dārgi un ekskluzīvi. Iespējams, iemesls šādam uzskatam ir veikali, kuri specializējas bioloģiski…