8 ieteikumi, kā katru rītu PAMOSTIES ar SKAISTU ādu

Kura no mums gan nevēlas pamosties no rīta ar skaistu, svaigu un manāmi atpūtušos sejas ādu, vai ne? Diemžēl ne vienmēr tas tā ir. Ko iesākt, ja āda no rīta šķiet sagurusi, blāva vai sasārtusi? Piedāvājam tev 8 noderīgus padomus, lai tava āda spētu nakts laikā labāk atpūsties, kvalitatīvāk atjaunoties, un tu ik rītu pamostos starojoši skaista!

Svaigs gaiss un kustības. Tavai ādai ir vajadzīgs skābeklis, ko nodrošina atrašanās svaigā gaisā, kā arī fiziskās aktivitātes, kas nodrošina asinsriti un āda tādējādi spēj saņemt visas vērtīgās vielas. Ideālā variantā ir vērts vismaz reizi pa reizei pastaigāties svaigā gaisā pirms naktsmiera. Tikai atceries – nevajadzētu aizrauties ar intensīvām fiziskajām aktivitātēm pēc plkst. 19.00 vakarā, jo tad var gadīties, ka miegs būs trauslāks. Vēl variants ir kārtīgi izvēdināt guļamistabu pirms došanās pie miera un izpildīt kādus nomierinošus, relaksējošus vingrojumus.

Viegla un vērtīga maltīte. Lai labāk nāktu miegs, noteikti nedrīkst iet gulēt ar tukšu vēderu. Taču, vakara maltīte nedrīkst arī būt smaga un ļoti vēlu. Izvairies no gaļas, ceptiem, trekniem un saldiem ēdieniem. Labākā izvēle viegli, taču vērtīgi salāti, kas ne vien pabaros tevi, bet arī sniegs vērtīgas uzturvielas tavai ādai. Tāpat arī kādi dārzeņi vai augļi.

Ādai draudzīga temperatūra un vide. Lai no rīta pamostos svaiga un ar skaistu ādu, noteikti jāpadomā, kāda ir vide tavā guļamistabā. Ideālā temperatūra labam miegam un arī ādas atjaunošanās procesiem ir ap +18 grādiem pēc celsija. Noteikti neaizmirsti guļamistabu izvēdināt pirms došanās gulēt. Tāpat arī – guļamistabā ir nepieciešams pilnīgs klusums, jo trokšņi traucēs tev pilnērtīgi aizmigt, taču „caurā” miegā arī tava āda nespēj tik labi atjaunoties, kā tai vajadzētu.

Nodrošinies ar tumsu. Guļamistabā ir jāvalda pilnīgai tumsai. Izslēdz visas ierīces, kas rada jebkādu gaismu. Tāpat arī – raugies, lai no logiem nenāk gaisma. Derēs naksts žalūzijas vai tiešām biezi aizkari. Tikai pilnvērtīgā tumsā mūsu organisms spēj saražot pietiekami daudz melatonīna jeb miega hormona, kas ļauj mums labi izgulēties, bet mūsu ādai attiecīgi – kvalitatīvi atjaunoties.

Ievēro laiku, kad jāiet gulēt. Ja gribi no rīta pamosties ar skaistu un starojošu ādu, dodies gulēt līdz plkst. 23.00! Kādēļ? Pētījumi rāda, ka intensīvākā ādas šūnu atjaunošanās notiek naktī – no pusnakts līdz apmēram 1.00 naktī. Visintenstīvākā asins mikrocirkulācija mūsu ādā arī ir tieši naktī – no plkst. 23.00 līdz apmēram 4.00 no rīta. Tas nozīmē, ka šis ir laiks, kad mūsu āda visvairāk saņem visas vērtīgās uzturvielas, tāpat arī, no tās tiek izvadīti visi toksīni. Ja gribi, lai šie procesi noris pilnvērtīgi, tev šajā laikā jāguļ ciešā miegā!

Miega grafika ievērošana. Būtiski ir izvaidot un pieradināt sevi pie miega grafika, kas ir līdzīgs un ļoti nemainās. Centies iet gulēt un celties ik dienas vienā un tajā pašā laikā. Tā tu ne vien pieradināsi pati sevi pie noteikta ritma, tev būs vieglāk aizmigt un pamosties, bet arī tavs ķermenis, tajā skaitā āda, zinās, kad gaidāmas atpūtas stundas, un kad – intensīvākas darba stundas.

Ādas attīrīšana vakarā. Ļoti svarīgs faktors tam, lai āda spētu pa nakti intensīvi atjaunoties, ir tās rūpīga attīrīšana vakarām pirms došanās pie miera. To ieteicams darīt no plkst. 19.00 līdz 23.00 vakarā, jo tieši šis ir laiks, kad āda visintensīvāk atbrīvojas no atmirušajām šūnām. Šajā laika posmā ir jānoņem viss grims, netīrumi, liekais sebums un putekļi, kas uzkrājušies pa dienu.

Ādas pabarošana vakarā. Kad āda ir attīrīta, tā noteikti ir jāpalutina ar labu nakts krēmu, kas vēl vairāk palīdz ādai atjaunoties un kļūt skaistākai naktsmiera laikā. Vichy piedāvā jauno Vichy Idealia skin sleep nakts krēmu, kas palīdz ādai pilnvērtīgi atjaunoties nakts laikā un padara to skaistu no rīta pamostoties. Šis ir pirmais šāda veida nakts krēms, kas spēj palīdzēt atdarināt ādu atjaunojoša miega efektu, nodrošinot ideālu ādu no rīta pamostoties pat pēc nemierīgi gulētas nakts. Lieliski piemērot sievietēm, kam dažādu iemeslu dēļ naktsmiers ne vienmēr ir mierīgs, piemēram, jaunajām māmiņām vai sievietēm, kas strādā darbu nakts maiņās.

Raksts tapis sadarbībā ar Pascale Mora, zinātniskās komunikācijas direktori Vichy laboratorijās. Vairāk –  www.vichy.com!

4 komentāri
  1. savukārt mana dermatoloģe ieteica vakarā pēc kosmētikas noņemšanas speciāli neklāt nekādu krēmu, tikai sejas toniku vai ziedūdeni tajās sejas daļās, kur tā ir taukāināka, savukārt sausajās daļās, lai nebūtu velkoša sajūta, var uzsmērēt vieglu krēmu. Barojošie krēmi baigi apgrūtinot sejas ādu naktī, tāpēc tā nespēj pilnvērtīgi atjaunoties, turklāt tas ir par smagu ādai – atjaunoties un vēl tikt galā ar kaut kādu barojošu zieķi.
    Šis ieteikums darbojas uz visiem 100 %.

  2. Kāds zina, vai ir iespējams dabūt šī krēma paraudziņus, jo bez tiem, pat visforšāko kosmētisko līdzekli neuzdrošinos pirkt, esmu jau ntās reizes “iegrābusies”, nopērku un pēc tam staigāju sarkanos pleķos dēļ krēma nepanesības :(. Šis krēms izskatās tāds, kuru ļoti gribētos.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.