7 padomi, kā motivēt sevi ATSĀKT un turpināt SPORTOT

Pēc ziemas arī tu esi apņēmusies atsākt sporta gaitas? Apņēmība ir pirmais solis uz mērķa īstenošanu. Grūtākais ir atrast motivāciju un to nepazaudēt līdz pat mērķa sasniegšanas brīdim. Piedāvājam tev 7 iedvesmojošus padomus, lai atsāktu un turpinātu sportot!

SASTĀDI TRENIŅU PLĀNU! Sastādi treniņu grafiku nedēļai, divām vai mēnesim uz priekšu. Savā plānotājā vai kalendārā atzīmē dienas, kurās plāno sportot. Tas tevi disciplinēs un atgādinās, kad laiks kārtējam treniņam. Ja dodies uz sporta klubu – pērc abonementu, lai motivācija apmeklēt nodarbības būtu vēl lielāka.

IZSKATS NAV MAZSVARĪGS! Iegādājies jaunu sporta tērpu un apavus. Šai lietai naudu nežēlo – lai ir gan skaisti, gan kvalitatīvi. Arī tas var kalpot par motivāciju atsākt un turpināt sporta nodarbības!


IZVIRZI REĀLUS MĒRĶUS UN APBALVO SEVI!
Izvirzi īstermiņa mērķus un, tos sasniedzot, apbalvo sevi. Piemēram, ja tavs mērķis ir noskriet pusmaratonu, tad pēc treniņiem, kuros esi palielinājusi noskrieto kilometru skaitu, apbalvo sevi ar relaksējošu masāžu, pirts apmeklējumu vai sen kārotu lietu. Katra maza uzvara ir svarīga, jo tā motivēs tevi darboties tālāk.

SPORTO KOPĀ AR DRAUDZENI!
Sportojot kopā, jūsu starpā radīsies pozitīvs konkurences gars, kas mudinās tevi treniņos darīt vairāk. Draudzene arī spēs tevi motivēt brīžos, kad tev negribēsies doties uz sporta nodarbībām. Tāpat kopā pavadītais laiks stiprinās jūsu attiecības. Tāpat – varat sportot kopā ar mīļoto.

IZMANTO TEHNOLOĢIJAS!
Lieto telefonā aplikācijas, kas ļaus tev sekot līdzi treniņu gaitai un sasniegtajiem rezultātiem. Viena no populārākajām un ērtākajām šāda veida aplikācijām ir Endomondo.

MEKLĒ IEDVESMU!
Izveido mājās iedvesmas sienu. Papildini to ar iedvesmojošām frāzēm, bildēm, veselīgām receptēm vai fitnesa personībām, kuras tevi iedvesmo. Skaties un vizualizē arī sevi un savu jauno tēlu/augumu!

ESI PACIETĪGA!
Atceries, lai sasniegtu mērķus, nāksies piedzīvot gan zaudējumus, gan uzvaras. Tāpēc esi pacietīga un nepadodies pie pirmās neveiksmes. Rezultāti būs, ja, to īstenošanai, ieguldīsi pastāvīgu darbu ar sevi. Un, kas gan var būt labāks, kā darba ieguldīšana tieši savā labā, vai ne?

5 komentāri
  1. Ar skriešanu jāuzmanās, diemžēl ne visi cilvēki pieskaitāmi skrējēju kārtai. Es arī trenējos – skrējieni 3 reizes nedēļā, mierīgā tempā pa mīkstu meža taciņu. Pēc mēneša sabendēju sev kreiso celi, pēc tam pus gadu nevarēju ne lāgā paiet, ne pietupties, ne pa kāpnēm uzkāpt. Tagad joprojam pie garākas ātrsoļošanas (jā, jo paskriet vairs nevaru) distances to celi jau jūtu.

  2. Visnejēdzīgākais padoms: sporto ar draudzeni! Gribi sasniegt mērķi – nekad neiesasti tajā draudzeni, viņas personā iegūsi papildus “n” šķēršļus (tad par aukstu, tad par karstu, tad “personības krīze” un jāraud, tad samīlējusies un lido mākoņos utt…), kas vedīs prom no personīgā plāna un mērķa

  3. Atrodi sev sporta veidu kas aizrauj. Tad nevajadzēs motivēt – vnk gribēsies iet uz nodarbībām. Man tāda aizraušanās ir zumba. Protams – ļoti daudz ir atkarīgs arī no trenera.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.