7 mirkļi VESELĪGAI baudai

Liela laime bieži vien sastāv no daudziem maziem labsajūtas mirkļiem. Negaidi, kamēr tos sagādās citi, ņem stūri savās rokās. Un zini – tam nevajag daudz.     

Žāvājies. Nospļaujies uz labām manierēm un ļaujies kārtīgai, ilgai un neapvaldītai žāvai. Vai esi kādreiz aizdomājusies, kāpēc tik grūti apvaldīt žāvas un kāda lieliska sajūta pārņem, kad esi tām ļāvusies? Izrādās, mirkli pirms žāvāšanās organisms uzvedas tieši tāpat kā pirms orgasma. Ieelpojot pieklust visas apkārtējās skaņas, plakstiņi kļūst smagi, muskuļi saspringst… Izdalās siekalas un šķīst asaras. Bet tu jūties tik labi, tik atviegloti…
Pēc maltītes – pasnaud
. Diendusa ir cilvēkam gluži vai nepieciešama. Miega speciālisti atzīst, ka pēcpusdienas miegs ir ļoti veselīgs un spēkus atjaunojošs. Ja vien tavs dzīves ritms ļauj, tūlīt pēc pusdienām ļaujies īstai dāmu izpriecai – aizvelc aizkarus, uzklāj uz kājām siltu pledu un dodies Morfeja skavās. Protams, nevajadzētu gulēt ilgāk par vienu dziļā miega ciklu (aptuveni 90 minūtēm).
Iedzer glāzīti
. Šad tad izbaudīt pa glāzītei laba liķiera, konjaka, ruma vai vīna ir veselīgi – tas uzlabo asinsriti un omu. Alkohols ir arī uzmundrinošs līdzeklis un lielisks atslābinātājs pirms seksa. Tikai nepārspīlē – kas par daudz, tas par skādi.
Mīlējies
. Cilvēks ir vienīgā būtne, kurš mīlējas baudas dēļ. Tad nu izmanto to. Turklāt sportošana gultā ir arī lieliska veselības profilakse. Orgasma brīdi sirds sitas 160 līdz 180 reižu minūtē, tāpēc mazinās aterosklerozes risks. Arī ieelpas un izelpas biežums palielinās līdz pat 40 reizēm minūtē (normāli ir aptuveni 16). Un deg kalorijas! Labsajūta un miers, kas iestājas pēc šādas aktivitātes, vien ir ko vērts.
Saslien kājas gaisā
. Ļauj asinīm pa kāju vēnām tecēt rimti un bez piepūles. Izjūti, kā no kājām pazūd pietūkums un tu jūties spriganāka.
Smejies līdz asarām
. Vēl viena lieta, kas raksturīga vienīgi cilvēkam, ir smiekli. Ļaujies smiekliem, jo tie lieliski atslābina un novērš ikdienas stresu. Vai zināji, ka tikai viena minūte smieklu ļauj atpūsties labāk nekā 45 minūtes miera? Smiekli ir ārstnieciski, tie vingrina elpošanas sistēmu, uzlabo gremošanu un vēl daudzas citas organisma funkcijas.
Paguli vannā
. Pēc smagas darbdienas silta vanna atslābina muskuļus un uzlabo pašsajūtu. Karsta vanna mazina arī stresu. Ja vēlies panākt vēl kādu īpašu efektu, pievieno ūdenim dažus pilienus ēteriskās eļļas. Tikai ievēro piesardzību – karstā vannā jāguļas lēni un nav ieteicams palikt pārāk ilgi.

5 komentāri
  1. Oi, bet, kad netīšām iznāk aizsnausties pa dienu tā pailgāk, tad dažreiz gadās pamosties galīgi neomā, kā niķīgam bērnam. Tad gan vairs nav labi.

  2. Man arī tapat! Mans vīrs man pat dažreiz neļauj iet gulēt pa dienu, jo zina, ka pamodīšos kašķīga…

  3. Es rezi vannā aizmigu. Atmodos no aukstuma:)
    Un par to glāzīti – jā, iedzert dažreiz gribas, bet kad tā liķiera glāzīte iztukšota, pēc tam gribas uzreiz likties slīpi, un ar baudu atceros, kā bērnu dārzā varēja gulēt pusdienas laiku, bet tad mēs to neviens nenovērtējām. Tagad nezin ko atdotu, lai man ļautu stundu nosnausties.

  4. Vispār, ja runa ir par diendusu. Tad var gulēt 20-40 min, ne vairāk, jo pēc tam iestājas cita miega fāze un tāpēc ir grūti pamosties un cilvēk jūtas sasists. Vai arī 90 min, kā raksta autors, ja tomēr aizsnaudāties uz ilgāku laiku, tad skatāties lai laiks ko jūs pavadījāt miegā dalītos ar 90 min. (90 min, 180, 260 utt.)

  5. Principā visam var piekrist. Savulaik gan pamanīju, ka gulēšana ilgāk par 60 minūtēm man jau uzdzen miegainību visai atlikušajai dienai, bet naktī pēc tam grūti aizmigt. Ja vienreiz noliecies diendusā, tad nākamajās dienās organisms jau to pieprasa kā normu… Īsāk sakot, es izvēlos labāk pa dienu pamocīties bez gulēšanas nekā naktī grozīties un nespēt iemigt, tad jau labāk miega vietā izvēlos smieklus, ar tiem nošaujot divus zaķus. 🙂

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.