6 tavi PARADUMI, kas NEĻAUJ notievēt

Tu centies ēst veselīgi, turklāt strikti kontrolē savu apēsto porciju lielumu, tu sporto, tu pērc tikai veselīgu pārtiku, un tomēr – kaut kas vienalga traucē iegūt kārotās ķermeņa aprises. Lūk, 6 izplatītākie paradumi, kas spēj nopietni kaitēt tavam mērķim iegūt skaistāku augumu!

Neēšana pēc plkst. 18.00 vakarā –
šī, protams, ir ļoti jauka apņemšanās. Un tomēr būsim reālas – nu neder tā mums visām. Kādēļ? Gaužām vienkārša iemesla dēļ – mums ir atšķirīgi dienas režīmi. Jā, ja tu dodies pie miera plkst. 21.00 vakarā, tad neēšana pēc plkst. 18.00 tev ir tieši laikā. Tomēr, ja tu paliec nomodā līdz 23.00 un vēl ilgāk, tad ar katru stundu tu riskē iekrist izsalkuma lamatās, kas tevi vienkārši piespiedīs doties uz ledusskapi un pamatīgi patukšot to. Turklāt, ja zini, ka pēc plkst. 18.00 ēst vairs nevarēsi, tad bieži vien pārņem vēlme visu iespējamo apēst līdz tam laikam. Tā vietā labāk dzīvo pēc principa – neēst 2 (ideālā variantā 3) stundas pirms došanās pie miera. Turklāt, atceries par to, ka vakariņām JĀBŪT vieglām un viegli pārstrādājamām. Tā NAV dienas galvenā ēdienreize!

Pārāk retas ēdienreizes –
tās palēnina tavu vielmaiņu. Lai uzturētu savu vielmaiņu aktīvu, tev būtu jāēd ik pēc 3-4 stundām, pa mazām porcijām. Tā vietā lielākā daļa no mums galveno ēdienreizi ietur vakarā, pēc darba, jo no rīta laiks ir tikai kafijas krūzei, bet pusdienās bieži vien atkal nav laika, vai tas atrodas kādai ne pārāk veselīgai ēdienreizei, kurā dominē pusfabrikāti. Šādi tu ne vien izsit no līdzsvara savu vielmaiņu, bet arī izdari lāča pakalpojumu savai figūrai, jo visu dienu neēdot vakarā apetīte ir milzīga un apēst var tiešām daudz.

Aizraušanās ar fitnesa pārtikuturklāt ar fitnesu nemaz nenodarbojoties. No rīta tu apēd bļodu ar fitnesa musli (kas ir tik salds, ar visādiem riekstiņiem un šokolādes gabaliņiem), pusdienās no deserta atsakies, jo tev taču somā ir vakar nopirktie fitnesa batoniņi, varbūt piedzer vēl klāt kādu fitnesa dzērienu un komplekts ir pilns. Tu jūties labi, jo ir apziņa, ka ēd it kā tik ļoti veselīgi – tie taču ir FITNESA produkti! Patiesībā visi šie fitnesa produkti nereti ir īstas kaloriju bumbas, tie ir domāti cilvēkiem, kas tiešām nodarbojas ar fitnesu, turklāt – dara to pamatīgi! Tie ir domāti enerģijas gūšanai, nevis tievēšanai!


Aizraušanās ar parasto veselīgo pārtiku
ne vienmēr tas, kas ir veselīgs, ir ēdams saujām. Piemēram, rieksti, žāvēti augļi, arī pilngraudu cepumi un tamlīdzīgas lietas. Protams, tas viss ir veselīgi un labi, tomēr, ik vakaru pie TV sēžot, un ēdot riekstus, tu slaidāka nekļūsi. Starp citu, tas pats attiecas uz jogurtiem, kas ne vienmēr ir tik nevainīgi, jo maz tauku ne vienmēr nozīmē maz kilokaloriju un cukura. Turklāt, normāls jogurta iepakojums ir vismaz 400g, ja to sareizina ar tajā esošajām kilokalorijām uz 100g, tad sanāk viena normāla ēdienreize, bet – vai tad tu jūties paēdusi? Tāpat arī darbā, ja tev pa rokai ir šie it kā tik veselīgie našķi, pastāv liela iespēja, ka tu tos patērēsi pārāk lielā daudzumā.

Vingrošana, lai ēstu –
turklāt pat vairāk kā iepriekš un visu pēc kārtas. Tā tas ir lielai daļai no mums. Kolīdz sākam regulāri apmeklēt sporta nodarbības, tā automātiski sākam ēst vairāk. Un galvenokārt tas ir tamdēļ, ka mums taču ir ļoti labs attaisnojums – es sportoju! Tad padomā – vai tu sporto, lai labāk izskatītos, uzlabotu savas aprises, veselību un gūtu enerģiju, vai – lai ēstu? Diemžēl sports absolūti nenozīmē to, ka vari ēst vairāk un visu, ko sirds kārojas, ja tavs mērķis ir uzlabot savas formas. Sports spēj uzlabot tavu augumu tikai komplektā ar attiecīgu uztura programmu.

Pārāk maz miega –
uz tā rēķina mēģinot pagūt visu iekavēto. Pētījumi rāda, ka cilvēks, kas pastāvīgi atrodas miega trūkumā, dienā vidēji uzņem 500 līdz pat 1000 kilokalorijas vairāk, kā tas, kurš ir pietiekami izgulējies. Citi pētījumi rāda, ka tām daiļā dzimuma pārstāvēm, kuras miegam atvēl vismaz 7 stundas, ir par 12% mazāka tendence uzņemt liekos kilogramus, kā tām, kas guļ 6 vai pat tikai 5 stundas. Turklāt – arī, piemēram, diendusa nevar kompensēt to, kas organismam nozagts no naktsmiera. Turklāt, te vietā ir teiciens – kas guļ, tas negrēko. Ejot gulēt laicīgi vakarā, tu nestaigāsi tik iemīto taciņu uz ledusskapi un atpakaļ, lai paņemtu atkal un atkal kādu našķi.

6 komentāri
  1. Ļoti labi pateikts par to fitnesa paiku! Es agrāk dzēru tos proteīna kokteiļus, it kā aizvietoju vienu ēdienreizi, bet beigās bija vēl trakāk – ēst vienalga gribējās, kalorijas jau uzņemtas un jēgas nekādas. Tāpat ar tiem mazajiem graudu batoniem, no kuriem taču nevar paēst, bet katrs satur vismaz 100 kkal!

  2. Man lielā problēma ir vingrošana un ēšana, jo man vienmēr ir tā, ka liekas, ka kūku jau var jo vakarā iešu vingrot. Un pēc vingrošanas arī var, jo tikko taču biju vingrot.

  3. Nu labi, tas jau ir specifisks darbs… te jau ir runa par vidējo cilvēku, kas strādā tās 8 stundas. Protams, ka izņēmumi ir vienmēr un tiem pašiem ir jāpielāgojas un jāatrod savs īstais veids kā ko darīt.

  4. Piedāvāju ļoti efektīgu metodi kā notievēt. Vairāk tiem ,kas ar drastiskām diētām netiek galā. Kpasulas no Ķīnas ,tikai pa vienai dienā . Un krasi samazinās svars. Stiprā Li-da u.c. preperāti tievēšanai .Raksti uz ; [email protected]

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.