5 labākie ĒDIENI tavam skaistumam VASARAS sezonā

Kad tad vēl, ja ne vasarā, ir tas īstais brīdis, lai palutinātu sevi ar gardiem, veselīgiem, vitamīniem bagātiem un svaigiem ēdieniem, kas nāks par labu, gan tavam izskatam un veselībai, gan, protams, palīdzēs iegūt kāroto pludmales augumu! Piedāvājam tev atsvaidzināt zināšanas par tiem ēdieniem, kas vasarā ir vairāk, kā vēlami, lai rudenī tu varētu lepoties ne vien ar lielisku formu, bet arī ar mirdzošu ādu, matiem, nagiem un izskatīties tiešām izbaudījusi vasaru!

ĒDIENI AR VASARAS VELTĒM – OGĀM. Ķirši, mellenes, upenes, jāņogas, avenes, meža zemenes utt. Viss, kas audzis tepat pie mums – Latvijā – ir jāēd pilnām saujām! Tie ir dzīvi vitamīni un citas vērtīgās vielas, ko varam uzņemt koncentrētā veidā. To vienkārši nedrīkst neizmantot! Saka, ka veselībai vajadzētu apēst krūzi svaigu ogu dienā, taču tievēšanas nolūkos vari ievērot arī atslodzes dienas ar svaigām ogām – tādējādi gan apgādāsi sevi ar vitamīniem, gan attīrīsi organismu un arī pabiedēsi savus tauciņus. Taču – esi uzmanīga, jo tik daudz labumu koncentrētā veidā jutīgākiem organismiem var izsaukt arī alerģiskas reakcijas.

AUKSTĀS ZUPAS. Vasara tiešām ir auksto zupu laiks. Jā, gan tik ierasto auksto biešu zupu, gan citu, netradicionālāku auksto zupu laiks. Bonuss ir tas, ka šīs zupas ļauj tev gūt sāta sajūtu, taču tajā pašā laikā tās nav smagas, treknas un barojošas. Pievieno pēc iespējas liesākas sastāvdaļas, kā arī neaizmirsti daudz, daudz zaļumu – lociņu, diļļu, pētersīļu un citu garšaugu, kuri slēpj sevī vajadzīgos vitamīnus! Lasi arī – Aukstā zupa TIEVĒTĀJĀM, AUKSTĀ ZUPA – 3 dažādas receptes un Aukstā zupa – 8 NEPARASTAS receptes

VASARĪGI VIEGLI SALĀTI. Arī te darbojas princips – jo vairāk sastāvdaļu nācis no mūsu pašu dārziem, jo labāk. Visi salāti, dārzeņi, garšaugi – nebaidies miksēt un eksperimentēt, lai iegūtu gardāko un vitamīniem bagātāko rezultātu. Klasika, protams, ir zaļie salāti ar olīveļļu vai jogurta/kefīra mērci, kā arī tie paši Grieķu salāti. Ja vēlies salātus, kas piesien dūšu, tad izvēlies tādus, kuri papildināti ar gaļu vai zivs gaļu. Lasi arī – ĀTRIE salāti ar VISTAS FILEJU, vīnogām un kariju, Vienmēr gardie GRIEĶU salāti, 8 gardas SALĀTU receptes VASARAI, Īpašie GARNEĻU salāti

DĀRZEŅU ĒDIENI. Nu, protams, dārzeņi vasarā ir viena no mūsu lielākajām bagātībām. Arī tos, tāpat kā ogas, ir vērts ēst un ēst! Jā, tie būs pieejami arī ziemas sezonā, tomēr tad tie nebūs ne tik gardi, ne vitamīniem bagāti, kā tagad. Vasara ir arī labs laiks, lai vairāk eksperimentētu ar dārzeņu ēdieniem, piemēram, grilētu tos gaļas vietā. Pamēģini vasaras sezonā ieturēt atslodzes dienas no gaļas, piemēram, divas reizes nedēļā izvēlies tikai dārzeņus bez gaļas! Tas nāks par labu gan tavai gremošanas sistēmai, gan slaidam augumam kopumā. Lasi arī – Grilēta KARSTMAIZE ar veģetāru pildījumu, 4 puķkāpostu ēdieni – viegli, gardi un veselīgi, Mazkaloriju Briseles kāposti ar valriekstu un apelsīnu sviestiņu

ZIVIS. Zivis ir ieteicams ēst visu gadu, bet vasara ir laiks, kad zivis var pagatavot dažādos veidos, piemēram, uz grila! Un, papildinot ar dažādiem dārzeņiem, iespējams pagatavot vieglas un figūrai draudzīgas maltītes. Izmēģini vismaz divas dienas nedēļā gaļu aizstāt ar zivs gaļu – tādējādi tu saņemsi tik nepieciešamās taukskābes, kas darīs mirdzošu tavu ādu un matus, kā arī uzturēsi formā savu ķermeni. Lasi arī – 3 GRILĒTAS ZIVS receptes

2 komentāri

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.