5 IEMESLI, kādēļ ir vērts iegādāties PĀRTIKAS produktus INTERNETĀ

Ar pārtikas produktu iegādi ikdienā saskaramies visas. Viena produktus meklē tirgū, cita kādā mazākā veikaliņā, bet lielākā daļa dod priekšroku plašākai izvēlei – lielveikaliem. Lai arī ir sastādīts produktu saraksts, ieplānota pirkumiem atvēlamā naudiņa, un izvēlēts ērtākais laiks, lai iepirktos, nereti ne viss notiek tā, kā plānots. Garas rindas, drūzmēšanās, neplānoti pirkumi, pārsniegta plānotā naudas summa… Taču iedomājies, ka visu šo procesu varētu veikt internetā! Ātri, ērti, vienkārši un bez nekā lieka. Piedāvājam tev iemeslus, kas runā par labu pārtikas iegādei internetā – savā pieredzē dalās 3 sabiedrībā zināmas dāmas – Jolanta Gulbe-Paškeviča, Agnese Drunka un Jūlija Ekerte!

TAUPI SAVU LAIKU! Pirmais un pats būtiskākais iemesls, kas runā par labu pārtikas produktu un mājsaimniecības preču iegādei internetā, ir tas, ka šādā veidā iespējams ietaupīt savu laiku! Un laiks mūsdienās taču ir galvenais, par kura trūkumu sūdzas teju ikviens! Vai arī tev ir bijis tā, ka nepieciešami vien pāris produkti, bet ieejot lielveikalā, tu no tā tik ātri ārā netiec, kā biji plānojusi? Stāsta Agnese Drunka: „Veikals ir publiska vieta, kur parasti gadās satikt paziņas. Bijuši gadījumi, kad jāiegādājas tikai pāris produktu, bet iepirkšanos beidzu vien pēc pusotras stundas – sastapti daudzi paziņas un ar katru jāpārmij kāds vārds. Ilga iepirkšanās ir arī tad, ja uz veikalu dodos pēc darba kopā ar bērniem, un vēl nav īstas skaidrības, ko vēlēsimies vakariņās.” Tieši tādēļ ir vērts pamēģināt e-veikalu, kas piedāvā iegādāties nepieciešamos pārtikas produktus internetā, lai tie pēcāk tiktu piegādāti tieši līdz tava mājokļa durvīm! Stāsta Jolanta Gulbe-Paškeviča: „Es ieteiktu pamēģināt šo iespēju citiem, jo tas ir lielisks veids, kā atvieglot savu dzīvi. Tu vari  iepriekšējā vakarā vai pa dienu kāda brīvā brīdī pasūtīt produktus, izvēloties laiku, kad e-Maxima kurjers tos piegādās uz mājām*. Tādā veidā, pēc garas darba dienas var ietaupīt laiku un enerģiju, vairs neskrienot pārguris gar lielveikalu plauktiem.”

IEPĒRCIES ĒRTI! Teju ikviena no mums zina, ka nereti iepirkšanās pārtikas lielveikalos var būt ne tā ērtākā, ja esi nokļuvusi veikalā karstajās stundās, piemēram, vakara pusē, kad lielākajai daļai cilvēku darba laiks ir beidzies, vai vēl trakāk – pirms kādiem gaidāmiem svētkiem. Cilvēku drūzma, troksnis, garas rindas pie kasēm, nereti arī ratiņu un groziņu iztrūkums. Taču iedomājies, ka tu vari iepirkties, neizejot no mājas, izmantojot internetu! Tas sniedz būtiskas ērtības, jo visu sev nepieciešamo tu izvēlies laikā, kad tev tas ir visērtāk, vari mierīgi izpētīt piedāvājumu un izvēlēties to, kas nepieciešams tieši tev! Stāsta Jūlija Ekerte: „Šāda iepirkšanās ir ērta, jo iepērcies, neizejot no dzīves vietas vai biroja, nepavadi lieki laiku, dodoties uz veikalu, kā arī nav nepieciešams nest smagos iepirkumu maisus.”


Agnese Drunka

IEPĒRCIES MĒRĶTIECĪGI! Vai tev ir gadījusies tāda situācija, kad esi izveidojusi nepieciešamo produktu sarakstu un pēc tā dodies iepirkties, taču pie kases atklājas, ka tavā groziņā ir iekļuvuši vēl dažādi produkti, kas nebija sarakstā? Parasti tie ir dažādi našķi, akciju produkti, produkti, kas veikalā tikuši pozicionēti kā jaunumi utt. Šos produktus dēvē par spontānajiem pirkumiem, uz kuriem mēs iekrītam, jo galu galā esam tikai cilvēki! Viens tik labi smaržoja, kad gāju garām, otram bija spilgts un pamanāms iepakojums, bet trešo veikalā deva pagaršot un es nodomāju – kādēļ gan nepaņemt? Šādā veidā tu nereti nopērc to, ko tev nemaz nevajag. Arī šajā gadījumā ir vērts izmēģināt iepirkšanos e-veikalā, jo te tu produktus izvēlies pēc saraksta, nav skaļu reklāmu un degustācijas pasākumu, nekas nesmaržo un citādi lieki nekārdina. Izvēlēto produktu grozu pirms apstiprināšanas vari vēlreiz izrevidēt, lai likvidētu visu to, kas tur būtu iekļuvis nejauši. Rezultātā tu nopērc tieši to, ko tev vajag, iztērē tieši tik, cik biji plānojusi un ledusskapis nav piekrauts ar produktiem, kas pēcāk jāapēd tikai tādēļ, ka tie nopirkti. Pieredzē dalās Jūlija Ekerte: „Tā kā esmu aizņemts cilvēks un man patīk jauni izaicinājumi, tad izmantoju piedāvāto iespēju eksperimentēt un izmēģināt iepirkties e-Maxima. Pirmo pirkumu veicu, kad mājinieki jau bija devušies gulēt. Jāsaka, ka izjutu pilnīgu mieru, jo atšķirībā no lielveikala, man nebija jāuztraucas par bērniem, kas vienmēr ir ļoti aktīvi un jāuzmana, nebija steigas, varēju mierīgi pārdomāt savus plānotos pirkumus. Galvā biju sadalījusi nepieciešamās preces pa kategorijām – vīram, bērniem, mājdzīvniekiem.”


Jūlija Ekerte

KONTROLĒ SAVUS IZDEVUMUS! Visas zinām, cik nereti grūti ir pārtikas veikalā ieejot censties galvā rēķināt līdzi, cik daudz naudas katrs produkts izmaksā, un cik tas viss būs kopā pie kases. Ja pirkums ir neliels, tad ar rēķiniem iet vieglāk, bet, ja pirkums ir lielāks, tad rēķini vienā brīdī sajūk un pie kases varam sagaidīt dažādus pārsteigumus – sākot no „tikai tik?”, un beidzot ar „tiešām tik daudz?”. Iepērkoties e-veikalā tu ideāli vari sekot saviem tēriņiem un iztērēt tieši tik naudas, cik esi nolēmusi, nepārmaksājot ne santīma. Pieredzē dalās Jolanta Gulbe -Paškeviča: „Secināju, ka e-Maxima ir iespējams iepirkties pārdomātāk nekā lielveikalā. Ejot pa veikalu, bieži vien ratos „ieslīd” impulsīvi un bieži vien neapdomāti produkti. Līdz ar to, pie kases ir jārēķinās ar summu, kura būs lielāka par iepriekš plānoto. Savukārt interneta veikalā ir iespējams preču klāstu vēlreiz pārskatīt un, ja nepieciešams, „izrevidēt”, pirms tiek nospiests taustiņš „pirkt”.


Jolanta Gulbe-Paškeviča ar ģimeni

IDEĀLI MĀMIŅĀM AR BĒRNIEM! Jebkura mamma, kurai ir mazulis, zina, cik grūti ir iepirkties kopā ar bērniem. Bērniem lielveikals nereti šķiet kā paradīze, kur ir košas mantas, daudz saldumu un citu bērniem tik tīkamu lietu. Stāsta Jolanta Gulbe-Paškeviča: „Iepirkšanās kopā ar mazu bērnu brīžiem ir visai liels pārbaudījums, jo bērns var kļūt nemierīgs, sākt raudāt, būt neapmierināts ar pastaigām gar veikalu plauktiem. Mūsu meitiņai Jasmīnai Antuanetei patīk braukt ratos, tomēr arī viņai ir savs pacietības mērs.” Jūlija Ekerte atzīmē: „Bērni ļoti ietekmē iepirkšanās procesu! Ja esam kopā, tad iepirkšanās prasti aizņem vairāk kā stundu. Bērniem, protams, veikalā ir savas vēlmes un vajadzības, tāpēc nereti gadās spontāni pirkumi, kas nav plānoti iepirkumu sarakstā.” Ja iepirkšanās notiek kopā ar mazuļiem, kuri vēl nestaigā, tad pasākuma galvenā problēma ir tā, ka mazulis ātri nogurst, taču ja mazais jau staigā ar savām kājām, tad nereti groziņa vai ratiņu saturs gluži nemanāmi pildās ar dažādiem sīkumiem un našķiem, kas mazulim ir iekrituši acīs, un reizēm ir pat ļoti grūti pierunāt mazuli un paskaidrot viņam, ka tas viss viņam nemaz nav nepieciešams. Taču iepērkoties e-veikalā automātiski atkrīt visas minētās problēmas! Ja mazulis ir pavisam mazs, iepirkšanās e-veikalā ir pluss, jo mamma var izvēlēties tieši to, kas ģimenei nepieciešams, neuzkraujot to uz vīra pleciem, bet, ja mazuļi lielāki, tad šādi var izvairīties no lieku saldumu un mantu iegādes un bērnu gurdināšanu staigājot pa lielveikalu!

* E-Maxima šobrīd piegādi nodrošina Rīgā, Jūrmalā, Mārupē, Ķekavā un Baltezerā.

Interneta veikala adrese www.e-maxima.lv

19 komentārs
  1. Visvairāk piekrītu pēdejam punktam, jo pati šobrīd dzīvojos mājās ar mazo un līdz ko jāsāk domāt par to, ka būs jādodas uz veikalu…, paliek sevis un bēbja žēl.

  2. gribēju lai aizved pārtiku mammai, kad viņa bija saslimusi, bet izlasīju, ka ved tikai pa Rīgas raj., žēl

  3. Nesaprotu, kādēļ piegāde ir tikai tajās vietās, kur cilvēki tāpat var tikt līdz veikalam. Laukos-viensētās, tiem būtu vajadzīgs šāds pakalpojums. Kā jau te rakstīja, bērni prot inetā pasūtīt, vajadzētu tikai kādu kas ved.

  4. Esmu no tām, kam visu vajag aptaustīt, tādēļ iepirkšanos veikalā klātienē nemainītu ne pret ko 🙂

  5. Es arī esmu izmēģinājusi, un ja plānošana neaiziet greizi, tad riktīgi laba iespēja!

  6. Ideja laba, bet kā es zināšu, vai atvedīs tiešām svaigus produktus? Es veikalā, piemēram, nekad nepērku pienu, kam nākamajā dienā beigsies termiņš. Kā to nokontrolēt iepērkoties i-netā?

  7. Es arī sākumā uztraucos par termiņiem, bet laikam viņiem te ikviens klients svarīgs, jo dažkārt atved tik garus, ka tādu pati pat veikalā nebūtu dabūjusi. Tāpat augļus riktīgi labi atlasa, nekad nekādi bojājumi vai sūdzības nav bijušas.

  8. ļoti laba lieta iepirkšanās online! Mazi bērni ir ne tikai apgrūtinoši vecākiem pie iepirkšanās procesa, bet arī nervu bende citiem pircējiem, jo ne reti mazie tiešām sagurst un histēriski raud!! Tas ir žēlumu un migrēnu izsaucošs process.
    Plus vēl gripas sezonā tas ir ideāli! Nav slimiem cilvēkiem jāiet ārā no mājas un jāizplata baciļi, plus vēl pašam esot veselam ir iespēja izvēlēties – iet uz veikalu, kurā iespējams saķersi gripu, vai tomēr pasūtījumu izdarīt mājās!
    Plus vēl nav jātērē nauda degvielai, nav jātērē laiks!
    Iepirkšanās online ir super!

  9. Tikai es to nedaru e-Maxima, bet gan Nuko.lv, man tomēr tur iepatikās labāk, jo atved tajā pašā dienā un ved arī uz manu rajonu… bet tas gaumes jautājums
    Un pavisam piekrītu ar bērnu (ne)iešanu uz veikalu – es izvēlos iepirkties bez bērniem 🙂

  10. Piekrītu par produktu kvalitāti, nekur nav rakstīts, ka tā būs ar visabāko termiņu, var gadīties ka saliek ar “pēdējās dienas” cipariem.

  11. Nepatīk, ka nevaru apskatīt preces un cenas pirms neesmu piereģistrējusies.
    Kā piereģistrēšos tā vaļā netikšu no N reklāmu uzbrukumiem nakotnē. kur nu vēl savu majas adresi izpaust tā. Sagribejuši
    Paldies! negribat man rādīt produktus – nevajag.
    Iesu klatienē uz Rimčikuā

  12. Saprotu, ka reģistrācija pirms produktu apskates nepieciešama, lai reģistrētos tikai tie, kuri dzīvo piegādes teritorijā. Daudzi var nepiefiksēt, ka pilsētā, kurā dzīvo un vēlētos saņemt produktus, šis pakalpojums vismaz pagaidām nav pieejams. Un no reklāmām vienmēr var “atķeksēties”.

  13. Nejauši uzgāju šo rakstu. Vajadzētu papildināt, ka e-maxima vairs nav, tagad jau sen darbojas borbora.lv

Komentēt Niks Neatbildēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.