3 VIEGLI vingrojumi skaistām KRŪTĪM

Visas sievietes sapņo par skaistām, tvirtām krūtīm. To izskatu ietekmē ne tikai ģenētika un vecums, bet arī tava fiziskā forma. Krūšu vingrojumi nepalielinās tavas krūtis, taču ar to palīdzību iespējams likt tām izskatīties daudz labāk – stingrākām un tvirtākām. Piedāvājam 3 lieliskus vingrojumus, kas viegli veicami mājas apstākļos. Vingro 2-3 reizes nedēļā, katru vingrojumu izpildot 5-6 reizes. Redzami rezultāti jau pēc 6-8 nedēļām!

PĀRVEIDOTĀ ATSPIEŠANĀS.
Apgulies uz vēdera, saliec ceļus un sakrusto potītes. Noliec plaukstas uz grīdas, ievērojot savu plecu līniju. Sasprindzini rokas un pacel ķermen tā, lai tu stāvētu uz plaukstām un saviem ceļiem. Pieliec zodu uz savām krūtīm tā, lai piere pieskartos grīdai. Savelc un sasprindzini vēdera muskulatūru. Līdz ar elkoņu noliekšanu, noliec arī visu savu ķermeni (vienlaicīgi). Centies ar krūtīm nepieskarties grīdai, pieskaries tikai tad, kad tavas rokas atrodas paralēli grīdai. Tad atspiedies atpakaļ augšā.

STIPRINOŠS VINGROJUMS AR BUMBU.
Paņem bumbu iztaisnotās rokās virs galvas. Noliecies 45 grādu leņķī ar pēc iespējas stingrāku muguru un pacenties arī ievilkt vēderu. Pārliec bumbu vienā rokā. Nolaid lejā rokas. Aiz muguras bumbu pārliec kreisajā rokā. Izpildi riņķa veida kustību ar bumbu uz vienu pusi, pēcāk uz otru. Vingrinājumu atkārto kādas 10-15 reizes pa vairākiem piegājieniem.

MUSKULATŪRU ATTĪSTOŠS VINGRINĀJUMS.
Apsēdies uz grīdas ar taisnu muguru. Ievelc vēderu. Rokās satver bumbu tā, lai bumba atrastos krūšu līmenī. Ieelpo un tieši uz izelpu saspied bumbu, mēģini sasprindzināt arī krūšu muskuļus, noturi sasprindzinājumu. Uz izelpu atbrīvojies. Vingrojumu atkārto 10-15 reizes pa vairākiem piegājieniem.

2 komentāri
  1. Njuss, ne visiem patīk lielas krūtis, bet ļoti daudziem patīk tvirtas krūtis neatkarīgi no to izmēra ;).

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.