3 veidi, kā APMĀNĪT ziemas APETĪTI

Pētījumi rāda, ka sievietes ziemas laikā pieņemas svarā vidēji par vienu līdz trijiem kilogramiem. Vainīga ir mums visām tik pazīstamā – ziemas apetīte. Kā ar to cīnīties – par to šoreiz!

ĶERMENIS PRASA SILTUMU
Kad esi nosalusi, visbiežāk kāro siltu, uzturvielām pārbagātu un bieži vien neveselīgu ēdienu. Ja vēlies ziemas apetīti uzveikt, tev jāatceras, ka ķermeni patiesībā sasilda jebkurš ēdiens un vēlme pēc trekniem ēdieniem ir balstīta uz psiholoģiju – mēs nedzīvojam tik aukstā klimatā, lai rezerves taukvielu uzkrāšana būtu organismam obligāta. Nākamreiz, kad pēc nosalšanas vēlies milzu porciju ar ceptiem kartupeļiem, tās vietā pagatavo gardus salātus vai liesu zupu. Un – pirms ēšanas izdzer krūzi karstas tējas!

IR VAJADZĪGA GAISMA
Saules gaisma veicina serotonīna jeb laimes hormona sintēzi, kas pazīstams kā viela, kas nodrošina laimes sajūtu. Diemžēl saulainu dienu ziemā ir salīdzinoši maz, turklāt zemo gaisa temperatūru dēļ svaigā gaisā uzturamies retāk. Tad nu ķermenis mēģina tikt pie serotonīna citiem līdzekļiem – radot kāri pēc ogļhidrātiem bagātiem ēdieniem. Lai no tā izbēgtu, nevairies no aukstuma ārā – saģērbies silti un dodies pastaigā. Pastaigas ne tikai mazinās tavu ziemas apetīti, bet arī būs labs palīgs fiziskās formas uzlabošanai.

VILTĪGĀS ZIEMAS DRĒBES
Ziemas apģērbs maskē auguma nepilnības. Tas rada sajūtu, ka beidzot vari atļauties ēst, ko un cik gribi. Turklāt ziemā dzīvesveids ir pasīvāks, tātad atliek vairāk laika našķēties. Cīnies ar šo kārdinājumu, izmantojot vasaras atmiņas – apskati bildes, kur esi redzama kleitā vai peldkostīmā un apdomā, vai tiešām gribi mocīties sporta zālē visu pavasari, lai tiktu vaļā no ziemas liekajiem kilogramiem?

2 komentāri

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.