10 neparastas nodarbības RĪGAS FITNESA KLUBOS

Šoreiz esam apkopojuši Rīgas fitnesa klubos pieejamās interesantākās nodarbības – varbūt kāda no tām arī tevi spēs uzrunāt un kļūs par tavu šī rudens favorīti?

BALETS.
Tie ir klasiskā baleta pamatelementi, kas piemēroti mūsdienīgai sievietei, kas apmeklē fitnesa klubu! Nodarbību veidotāji saka – tā ir grācijas un elegances izkopšanas māksla! Turklāt – nodarbība veidota tā, lai tajā ērti justos kā iesācējas, tā arī tās, kas ar dejošanu nav uz jūs. Kopumā – tad, kad apnikušas visas tik ierastās un vienādās fitnesa klubos pieejamās nodarbības, šī varētu būt jauka izraušanās no ierastā un noteikti – no ikdienas! Nodarbība pieejama fitnesa klubos A-STEP, STUDIJA SPORTS PLUSS un SPORTA KLUBS KL.

FITNESA JEB INTENSĪVĀ JOGA.
Joga Latvijā ir guvusi lielu popularitāti daiļā dzimuma (un ne tikai) vidū. Tai pieejami daudz un dažādi veidi, taču viens no jaunākajiem ir tieši fitnesa joga. Tā ir joga, kas veidota uz iekšējo orgānu darbības sekmēšanu, asinsrites veicināšanu un vielmaiņas uzlabošanu. Šo nodarbību rezultātā tiek gan veidotas skaistas ķermeņa kontūras, gan arī tās palīdz atbrīvoties no sāpēm, piemēram, krustos vai sprandas daļā. Atšķirībā no meditatīvās jogas, fitnesa joga nostiprina ķermeni, veido korsetes muskuļus, arī kājas, rokas un sēžamvietu. Nodarbība pieejama fitnesa klubos BODY SPORT, INFITINY FITNESS, PANATTA un SPORTA KLUBS KL

ZUMBA.
Zumba ir deju fitnesa nodarbība, kas pārvērš treniņu aizraujošā piedzīvojumā. Pozitīva mūzika latino ritmos liek kājām pašām kustēties, laiks skrien, un arī sviedri līst aumaļām – rezultāti noteikti neizpaliks! Labākais – nodarbība piemērot kā iesācējām, tā deju profesionālēm – treneres dotās kustības varēs izpildīt ikviena! Zumbošana ir perfekta, lai kaut uz stundu aizmirstu par visām ikdienas lietām, stresu un rūpēm – tā burtiski ierauj savā pozitīvismā. Turklāt – vienas nodarbības laikā iespējams sadedzināt līdz pat 700 kilokalorijām! Izklausās labi, vai ne? Nodarbība pieejama fitnesa klubos SPORTA KLUBS KL, STUDIJA SPORTS PLUSS un PANATTA.

HAVE A NICE DAY.
Kā gan vēl labāk iesākt rītu, ja ne ar mundru un jautru rīta vingrošanu, vai ne? Nodarbības mērķis – ne tikai pamosties un sagatavoties produktīvai un enerģiskai dienai, bet, protams, arī veidot savu ķermeni, nostiprinot to un sadedzinot visu to, kas uzkrājies lieks. Nodarbība tiek raksturota kā jautra, moža, enerģiska un labai dienai motivējoša – varbūt šis ir tavs īstais veids, lai labāk pamostos un vairotu pozitīvu skatu uz dzīvi, lietām un apkārt notiekošo? Nodarbība pieejama fitnesa klubā INFITINY FITNESS.

LADY’S FITNESS.
Tā ir sievietes organismam speciāli izstrādāta nodarbība, kas harmonizē mūs. Pamatā tas ir vidējas intensitātes treniņš ar ļoti daudzpusīgiem vingrinājumiem, kas sevī iekļauj gan šo un to no pilatēm un kalenētikas, gan šo un to no kardio treniņiem. Tiek stiprināta gan sirds un asinsvadu sistēma, gan arī tonizētas lielās un mazās muskuļu grupas, protams, pievēršot uzmanību tieši ķermeņa problemātiskajām zonām. Uzlabojas arī ķermeņa elastība un pašsajūta kopumā! Nodarbība pieejama fitnesa klubos INFITINY FITNESS un GEORGS 5.

CALLENETIC + RELAX.
Nodarbība, kura īpaši veidota, lai sniegtu relaksējošu atpūtu savam ķermenim un garam, vienlaikus tos padarot stiprākus. Šajā nodarbībā klasiskie kalenētikas elementi tiek apvienoti ar stiepšanās un relaksēšanās vingrinājumiem, kas nostiprina ķermeņa muskulatūru, vienlaikus sniedzot harmonisku mieru. Prefekta fitnesa nodarbība vēliem vakariem, kad neko strauju vairs negribas, bet negribas arī vienkārši zvilnēt pie TV ekrāna. Nodarbība pieejama fitnesa klubā ACTIVE LIFE.

NTC.
NTC ir jauna un unikāla profesionālu sporta treniņu iedvesmota nodarbība, kas veidota, lai sasniegtu iespaidīgu atlētisma līmeni. Tā ir grupu nodarbība, kurā tiek izmantoti vingrinājumi, pēc kuriem trenējas pasaules klases sportisti. Pamatā šajās nodarbībās tiek vērsta uzmanība uz visām piecām būtiskākajām fitnesa sastāvdaļām – spēku, kardio izturību, ķermeņa centra nostiprināšanu, līdzsvaru un lokanību. Lieki piebilst, ka šī nodarbība lieliski dedzina kalorijas un veido tās zonas, kas mums sievietēm ir tās problemātiskākās. Nodarbība pieejama finesa klubā PANATTA.

SLIM EXPRESS.
Īpaši izstrādāta nodarbība ķermeņa svara samazināšanai. Paredzēta kā sievietēm, tā arī vīriešiem. Kompleksā nodarbība efektīvi cīnās ar nostādīto mērķi – ķermeņa svara samazināšanu. Nodarbības pamatideja – pulsa režīmā tiek kombinēti aerobikas un spēka treniņi, kas kopīgi darbojoties veicina lieko tauku sadedzināšanu un muskuļu nostiprināšanu. Nodarbība pieejama finesa klubos STUDIJA SPORTS PLUSS un INFITINY FITNESS.

GLAMOUR DANCE.
Ļoti sievišķīga fitnesa nodarbība, kas balstīta uz dejas elementiem. Nodarbības laikā tiek gan iemācīti jauni deju soļi, gan arī attīstītas un nostiprinātas visas mūsu ķermeņa muskuļu grupas. Galvenie ieguvumi – labs garastāvoklis, ķermeņa lokanības un plastikas attīstīšana, graciozitātes izkopšana, kā arī, protams, – pamatīgas sievišķības devas iegūšana! Nodarbība pieejama fitnesa klubā LADY FITNESS.

SUPER PRESS JEB SUPER ABS.
Plakans vēders ar skaistu presīti ir lielas daļas sieviešu sapnis. Lūk, arī fitnesa nodarbība, kas vērsta tieši uz to, lai šo sapni piepildītu! Nodarbība paredzēta jebkuram sagatavotības līmenim. Tas ir kārtīgs treniņš tieši vēdera muskuļiem. Nodarbība sevī iekļauj visefektīvākos preses vingrinājumus, daudzveidīgi izmantojot gan fitnesa inventāru, gan arī sava ķermeņa svaru. Nodarbības veidotāji apgalvo – garantēts rezultāts īsā laikā! Nodarbība pieejama fitnesa klubā INFITINY FITNESS.
5 komentāri
  1. Attēlā redzamās sievietes topiņš izskatās nepiemērots aktīvām nodarbībam (metāla rāvējslēdzējs padusē – nu ļoti neērti 😀

  2. Hmm.. un nekā par TRX fitnesa nodarbībām? Nezinu, varbūt tas arī nav nekas jauns, taču pati es tikai šovasar uzzināju par tādām TRX aerobikas nodarbībām un tikai tāpēc, ka “Ķeizarmežā” eju uz baseinu, viņi paši man liekas nekur īpaši nereklamējas, un nav jau laikam vajadzības, jo jau tagad uz nodarbībām jāpierakstās iepriekš. Neesmu gan vēl izmēģinājusi, bet gribētu gan. Īstenībā TRX laikam domāts tādiem jau labi trenētiem cilvēkiem, man pie tā vēl jāpiestrādā. Bet tā galvenā doma ir vingrošana, izmantojot tādus kā slingus (?), elastīgus striķīšus, uz pretestību, gravitāciju, savu svaru. Lūk, tas ir kaut kas jauns, vismaz man 🙂

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.