10 IKDIENAS likumi tvirtam DEKOLTĒ

Esot jaunām, skaista kakla, dekoltē un krūšu āda ir teju vai pašsaprotama lieta. Taču, gadiem ejot, tieši šī ir tā ķermeņa zona, kurā novecošanās pazīmes mīl parādīties visātrāk. Lai to nepieļautu, dekoltē zona ir jākopj un jālutina. Piedāvājam tev 10 ikdienas zelta likumus, kas jāņem vērā, ja vēlies lepoties ar skaistu un tvirtu dekoltē!
 
Valkā atbilstošu krūšturi. Ja ilgstoši nēsā krūšturi, kas ir tev par lielu, vai staigā vispār bez krūštura, kakla, dekoltē un krūšu āda nostiepjas, bet krūšu muskuļi zaudē tvirtumu. Ja nēsā krūšturi, kas tev ir par mazu, tu radi papildus slodzi kakla un dekoltē rajonam, kas savukārt spēj provocēt pāragru šo zonu novecošanos.
 
Vienmēr staigā paceltu galvu. Pieradini sevi pie skaistas un pareizas stājas un gaitas, jo tas ir viens no labākajiem profilaktiskajiem veidiem, lai rūpētos par skaistu kakla, dekoltē un krūšu zonu. Papildus labums – šādi tu maksimāli izvairīsies arī no dubultzoda veidošanās.
 
Neguli uz augsta spilvena. Pārlieku augsts spilvens vai spilvens, kuram ir nepareizs un tev neatbilstošs izliekums, provocē ādas burzīšanos gan uz kakla, gan dekoltē zonā. Arī gulēšana uz vēdera un sāniem ne pārāk patiks kakla un dekoltē ādai. Visieteicamākais veids – radināt sevi gulēt uz muguras.

 

Nelasi un nestrādā ar datoru gultā. Darot šīs lietas gultā, tu gan veicini dubultzoda veidošanos, gan nelabvēlīgi ietekmē kakla un dekoltē ādu. Vēl – šie paradumi nenoliedzami dara pāri arī tavai redzei, tādēļ izvairīties no tiem būtu gudrākais risinājums. Lasīt vislabāk ir sēdus pozīcijā, lai pleci nebūtu sakņupuši un galva noliekta, bet strādāt ar datoru – tikai pie atbilstoši iekārtota galda.
 
Uzmanies ar sauļošanos. Kakla, dekoltē un krūšu āda ir plānāka un jutīgāka kā sejas āda. Saule šai zonai spēj nodarīt neatgriezenisku kaitējumu – pirmās novecošanās pazīmes te var parādīties pat ātrāk kā uz sejas ādas. Vienmēr izmanto krēmu ar saules aizsargfiltriem, kā arī palutini ādu ar mitrinošu un atjaunojošu krēmu pēc saules peldēm un arī ūdens peldēm.
 
Attīri ādu. Tikai pareizi un regulāri attīrīta āda var būt skaista. Tas attiecas arī uz kakla un dekoltē zonu. Šai zonai ieteicams izvēlēties piemērotus attīrošos kosmētiskos līdzekļus, kas noņem netīrumus, bet neattauko ādu. Derēs gan tie līdzekļi, kas paredzēti sejai, gan arī speciālie šai zonai izstrādātie.
 
Tonizē un mitrini. Pēc ādas attīrīšanas arī kakla un dekoltē āda ir pelnījusi tonizēšanu un mitrināšanu. Droši vari izmantot sejas toniku. Runājot par krēmiem – no rīta vislabākais būtu mitrinošs krēms ar SPF, bet vakarā – atjaunojošs nakts krēms. Derēs gan sejai paredzētie krēmi, gan speciāli šai zonai izstrādātie.
 
Veic pīlingu. Reizi nedēļā veic pīlingu kaklam, dekoltē un krūtīm. Taču atceries – izmanto tikai to skrubi, kas paredzēts sejai vai īpaši šai zonai, nekad neizmanto ķermenim paredzētos līdzekļus, jo tie ir par raupju maigajai ādai šajā zonā. Pēc pīlinga tonizē un mitrini ādu.
 
Palutini dekoltē ādu. Jā, ir vērts atlicināt laiku, lai intensīvāk pabarotu kakla un dekoltē ādu – piemēram, ar kādu labu masku. Tā tu papildus rūpēsies par to, lai āda šajā zonā paliktu jaunavīga un tvirta iespējami ilgāk. Apvieno šo rituālu ar sejas maskas uzklāšanu – klājot masku gan uz sejas, gan kakla un dekoltē ādas. Padari to par paradumu! Vari kursa veidā izmēģināt arī kādu serumu u.tml.
 
Derēs arī kontrastduša. Tā ir ļoti labs palīgs kakla un dekoltē ādas nostiprināšanā. Masē kakla un dekoltē ādas zonu ar vēsu un siltu ūdeni pārmaiņus, virzoties no augšas uz leju. Tikai ņem vērā – ūdens nedrīkst būt pārāk karsts un auksts, jo šī ir ļoti jutīga tava ķermeņa zona!

2 komentāri
  1. Ļoti laba tēma. Man šķiet, ka šī ir liela problēma daudzām, jo sievietes nepievērš šai zonai uzmanību, kamēr neparādās jau pirmās krunkas un āda paliek tāda kā ļengana. Tad ķer un grābj, bet būtībā jāsāk ir jau daudz ātrāk. Es lietoju tos pašus līdzekļus, kurus sejai, bet nekad ķermeņa krēmus, jo reiz lasīju, ka tie esot par treknu un smagu.

Komentēt

Tava e-pasta adrese netiks publiskota.